شناسهٔ خبر: 50596826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

رسانه‌های اسپانیا ادعای السد را رد کردند؛

بارسلونا به دنبال عدم پرداخت حق فسخ ژاوی

رسانه‌های بارسایی از اوضاع آشفته مالی بارسلونا نوشتند و مدعی شدند که این تیم نمی‌خواهد بند فسخ قرارداد ژاوی را به السد بپردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، باشگاه السد طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که توافق با بارسلونا انجام شده و ژاوی قرار است سرمربی جدید آبی اناری ها شود.

4

البته السد اعلام کرد که باشگاه بارسلونا با پرداخت بند فسخ ژاوی می‌تواند او را به نیوکمپ بیاورد و این باشگاه پذیرفته که 5 میلیون یورو بپردازد.

با اینکه السد این ادعا را در فضای مجازی منتشر کرد ولی رسانه‌های بارسایی اعلام کردند که باشگاه نمی‌خواهد 5 میلیون یورو به باشگاه قطری پول بدهد.

اسپورت نوشت که بارسلونا به خاطر «فیرپلی مالی» نمی‌تواند حق فسخ قرارداد ژاوی به ارزش 5 میلیون یورو را بپردازد و می‌خواهد با ایده‌های دیگر با باشگاه السد به توافق برسد.

5

تیتر سایت بارسایی موندو دپورتیوو

6

تیتر روزنامه اسپورت در خصوص عدم توافق بارسلونا با السد / بارسلونا نمی‌خواهد بند فسخ قرارداد ژاوی را بپردازد

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند که ژاوی قطعا سرمربی جدید بارسلوناست ولی باید دید در نهایت چه توافقی میان آبی اناری‌ها و شیخ‌های قطری صورت می‌گیرد. پیش از این گفته شده بود که برگزاری بازی دوستانه ایده اصلی بارسلونا برای رضایت قطری‌هاست ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما