شناسهٔ خبر: 50586821 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

محرم نویدکیا: ذوب آهن راحت امتیاز نمی‌دهد

محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب‌آهن اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه جذاب و برای هواداران لذت‌بخش بوده است؛

صاحب‌خبر -

محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب‌آهن اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه جذاب و برای هواداران لذت‌بخش بوده است؛ سال گذشته هفته ماقبل آخر بازی داشتیم و بازی سخت‌تر بود اما امسال تیم‌ها می‌توانند بهتر بازی کنند.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن افزود: بازی‌هایی که از این تیم دیدیم خوبی هستند و بازیکنان قبلی و جدید تیم خوبی را تشکیل داده‌اند و بازی‌های خوبی که مقابل استقلال و صنعت نفت انجام دادند نشان می‌دهد به سازمان‌دهی خوبی رسیده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم امتیاز خوبی بگیریم باید تلاش مضاعف کنیم، ادامه داد: باید تلاش بیش از حدی انجام دهیم، باید به سبک بازی ذوب‌آهن احترام گذاشت؛ امیدوارم مانند دربی‌های قبل بازی جذابی باشد و همه لذت ببرند.

محرم نویدکیا: ذوب آهن راحت امتیاز نمی‌دهد

وی ابراز داشت: من دلم می‌خواهد تیمم ببرد و ذوب‌آهن هم می‌خواهد بازی را پیروز شود، این‌که چه کاری انجام دهیم تا پیروز شویم به دیدگاه‌مان برمی‌گردد، سعی می‌کنیم بازی که نیاز است را انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم اما ذوب‌آهن به این راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد.

نویدکیا با اشاره به عملکرد اسماعیلی فر تصریح کرد: دانیال از بهترین بازیکنان ما است، امسال مانند سال گذشته فوق‌العاده کار می‌کند؛ البته فوتبالیست باید بداند با چند بازی نمی‌توان کیفیت خود را نشان دهد و اگر می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود، باید در طول فصل کیفیت خود را حفظ کند؛.

وی ابراز داشت: وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط مسابقه خارج می‌کند اما این برنامه برای همه تیم‌ها است، فقط برنامه می‌خواهم تا بتوانیم با برنامه پیش برویم و مشکل دیگری با وقفه‌ها ندارم زیرا برای همه یکسان بوده است و به سرمربی و کادر فنی برمی‌گردد تا بتوانند تیمشان را دچار تزلزل نشود.

 

نظر شما