شناسهٔ خبر: 50572411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیسی:

ارتقای بهره‌وری در زمره برنامه‌های دولت برای استان سمنان است

سمنان- رئیس جمهور با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های خوب کشاورزی، معدن و صنعت است، گفت: ارتقای بهره‌وری در زمره برنامه‌های دولت برای استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان در راس هیئتی به میزبانی فرودگاه سمنان در مقابل میکروفون خبرنگاران قرار گرفت و درباره اولویت های کاری سفر هیئت دولت به سمنان، تاکید کرد: ارتقای بهره وری در زمره برنامه های دولت برای استان سمنان است.

وی افزود: قبل از سفر به استان سمنان، بررسی هایی صورت گرفته، مشکلات و کمبودها بررسی و رصد شده اند و امید است در جلساتی که به مسئولان، سازمان ها و ارگان ها، فعالان اقتصادی و ... می گذاریم بتوانیم به نقاط روشنی در زمینه رفع مشکلات استان برسیم.

رئیس دولت سیزدهم ابراز کرد:  استان سمنان ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد، کشاورزی و صنعت و معدن دارد و اگر از این ظرفیت ها درست بهره برداری شود افزایش بهره وری و اشتغال را می توانیم در این استان شاهد باشیم.

رئیسی با اشاره به برگزاری نشست های مختلف با مسئولان، فعالان اقتصادی و ... بیان داشت: ارتقای بهره وری در زمره برنامه های دولت برای استان سمنان است که امیدواریم در این سفر به آن برسیم.

نظر شما