شناسهٔ خبر: 50561443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چهار مدیرعامل به کارگروه چابک سازی می روند؛

در جلسه مدیران عامل و اعضای فدراسیون چه گذشت؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران به تشریح بحث‌های انجام شده میان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و مدیران عامل باشگاه ها پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با مدیران عامل باشگاه‌ها اینطور حرف هایش را در مورد این جلسه در جمع خبرنگاران آغاز کرد: جلسه ای بود که به پیشنهاد دکتر عزیزی خادم بنای تشکیلش را از یک ماه پیش داشتیم، اما با توجه به ترافیک کاری فدراسیون و شرایط کاری به امروز موکول شد و امروز در هتل آکادمی پذیرای مدیران عامل تیم های لیگ برتری بودیم. از همه آنهایی که آمدند تشکر می کنم یا آنهایی که نمایندگانش را فرستادند.


او سپس در واکنش به برخی اخباری که پیرامون این جلسه منتشر شده، بیان کرد: من چند خبر هم دیدم که خبرهای زردی بودند. اینکه می گفتند ورود ممنوع است؛ یک سری ها راه پیدا نکردند به جلسه. خب قرار نبوده. ما از ابتدا اعلام کردیم که مدیران عامل باشگاه ها در جلسات می‌توانند حضور داشته باشند. همکاران من در واحد حراست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمام تلاششان را کردند که با بهترین کیفیت جلسه برگزار شود و حالا باشگاهی که مدیرعاملش یا معاونش بوده، دلیلی هم نبوده که نماینده ای اضافه تر داشته باشد. باید این توضیح را می دادم و خود مدیران عامل در جریان این موضوع بوده اند.


بخش بعدی صحبت های حسین شریفی در رابطه با بحث های مطرح شده در جلسه بود و در این مورد توضیح داد: بحثی که مطرح شد بحث واگذاری تبلیغات محیطی به خود باشگاه ها بود. به هر حال نظرهای موافق و مخالفت متعددی در موردش وجود داشت. سیزده مدیرعامل در این مورد از 5 دقیقه تا 15 دقیقه صحبت کردند. بحث هایی که مطرح شد به شور گذاشته شد. در نهایت خروجی جلسه بر این بود که همان کارگروه چابک سازی لیگ برتر فوتبال ایران با حضور چند مدیرعامل از بین باشگاه های لیگ برتری تقویت شود.


او سپس در مورد اینکه کدام باشگاه ها قرار است در کارگروه چابک سازی نماینده داشته باشند، بیان کرد: در این زمینه خود آقای عزیزی خادم پیشنهادی دادند که مورد قبول قرار گرفت و قرار شد از بین تیم های پرهوادار، از بین تیم های صنعتی، از بخش خصوصی و از بین تیم های پیشروتر ما چهار نماینده انتخاب بشوند و به کارگروه اضافه شوند و چابک سازی را پیش ببریم.

 

شریفی در ادامه صحبت هایش به نکته ای اشاره داشت و تاکید کرد: قبلا هم گفتم وباز هم تکرار می کنم که ما حتما در فدراسیون فوتبال از این حرکت استقبال می کنیم. به قول معروف چه کسی از پول بدش می آید؟ اگر باشگاه ها بتوانند رقم بزرگ تری را محقق کنند و در واقع یک منفعت عامه برای همه لحاظ بشود، حتما ما در فدراسیون از این موضوع استقبال می کنیم.


سخنگوی فدراسیون فوتبال در بخش بعدی حرف هایش با اشاره به الزاماتی که برای برون سپاری کار مدنظر است، اضافه کرد: حتما رویکرد ما برون سپاری است، اما با الزامات خودش. اینکه تضمین های لازم داده شود. به هر حال فدراسیون فوتبال یکی از شرکای تجاری این کار به حساب می آید. اگر درآمدی قرار است به دست بیاید باید همه تضمین های لازم مالی داده شود و از آن طرف ما هم استقبال می کنیم که این اتفاق می افتد. باید ببینیم نظر کارگروه چه می شود و چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما