شناسهٔ خبر: 50508178 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

در هک شدن پمپ بنزين‌ها به کمک دستگاه مربوطه رفتيم

صاحب‌خبر -
در هک شدن پمپ بنزين‌ها به کمک دستگاه مربوطه رفتيم
خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی گفت: در ماجرای هک شدن پمپ بنزین‌ها همکاران ما در پلیس به کمک دستگاه‌ها رفتند و تاثیرگذار هم بودند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ حسین اشتری در حاشیه نشست فصلی مدیران پلیس راهور در جمع خبرنگاران افزود: پلیس راهور در این سال‌های اخیر اقدامات رو به جلو و تحول سیستمی و هوشمندسازی را در پلیس اجرا می‌کند.
وی گفت: لازمه خدمت دقیق و سریع به مردم که توصیه رهبری است این است که بتوانیم به وسیله تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد و هوشمند بهترین خدمات رسانی را با سرعت و دقت انجام دهیم.
سردار اشتری افزود: در جلوگیری از تصادفات جاده‌ای دستگاه‌های مختلفی وظیفه دارند و حدود 30 دستگاه به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این خصوص نقش و وظیفه دارند و باید همکاری کنند.
وی گفت: اگر مسئولان مربوطه سهم و وظیفه خود را بدرستی اجرا کنند این خدمت رسانی حتما بهتر و با کاهش تلفات جاده‌ای همراه می‌شود.
سردار اشتری افزود: ما هم اکنون نیز این کاهش را شاهد هستیم و امروز کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای مشهود است.
وی ادامه داد: البته مردم نیز مسئول هستند و ضروری است که قوانین رانندگی را رعایت کنند، اما در کنار آن زیرساخت‌ها نیز باید درست شود و صنعت خودروسازی نیز باید کیفیت خودرو‌ها را افزایش دهد که همه این اقدامات منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.
فرمانده ناجا گفت: با برگزاری نشست شورای عالی ترافیک نیز امیدواریم شاهد کاهش این تصادفات و جاباخت گان باشیم البته در کنار این اقدامات، اعمال قانون نیز توسط ماموران انجام شود و کسانی که در جاده‌ها و شهر‌ها حرکات خطرآفرین دارند و باعث خسارت به خودرو‌های خود و دیگران می‌شوند این افراد با اقتدار اعمال قانون شوند.
سردار اشتری گفت: اما اقتدار و اجرای قانون با هوشمندی و عقلانیت باید توام باشد.

برخورد قاطع پلیس با رانندگان خطرآفرین
سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس با رانندگان خطرآفرین برخورد قاطع می‌کند، گفت: لازمه ارائه خدمات، تجهیزات به روز و نیروی انسانی حرفه‌ای است.
سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (دوشنبه) در نشست فصلی با روسای پلیس راه و راهور ناجا با بیان اینکه پلیس راهور در سال‌های اخیر اقدامات رو به جلو داشته، اظهار داشت: لازمه ارائه خدمات به مردم به روز کردن تجهیزات و نیروی انسانی حرفه‌ای است؛ خدمات رسانی باید با سرعت و دقت بیشتری ارائه شود.
وی ادامه داد: 30 دستگاه در کاهش تصادفات نقش دارند و اگر این دستگاه‌ها وظیفه خود را به درستی انجام دهند شاهد کاهش تصادفات خواهیم شد.
سردار اشتری با بیان اینکه اگر مسئولان وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، شاهد کاهش تصادفات و تلفات خواهیم بود، گفت: با همت پلیس راهور امروز شاهد کاهش تصادفات و جانباختگان هستیم و باید به کمترین تصادفات و جانباخته در شهر‌ها و جاده‌ها برسیم.
وی با تاکید بر اینکه مردم، زیرساخت‌ها، ارتقا فرهنگ ترافیک و صنعت خودرو بر تصادفات تاثیرگذار است، تصریح کرد: ماموران با کسانی که در جاده‌ها و شهر‌ها حرکات خطرآفرین انجام می‌دهند و باعث تصادفات می‌شوند با قاطعیت و اقتدار اعمال قانون می‌کنند.

نظر شما