شناسهٔ خبر: 50465134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مراسم تحلیف ۱۰۰۰ نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی برگزار شد

گروه استان‌ها- مراسم تحلیف ۱۰۰۰ نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار سید‌هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آئین تحلیف هزار نفر از فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی مقطع متوسطه دوم اظهار داشت: شخصیت‎‌های برجسته‌ای چون شهیدان محمدحسین فهمیده و بهنام محمدی هرچند الگوهای تراز نسل خود بودند اما برای رسیدن به این الگو فاصله‌ای نداریم و این شهیدان دست‎ یافتنی هستند.

وی افزود: دانش‌آموزان در دوران مبارزات سیاسی علیه رژیم ستم‌شاهی هرگز محدود به محدودیت‎‌های سنی خود نشدند و عرصه را چنان برای رژیم طاغوت تنگ کردند که شاهد کشتار این نوجوانان در 13 آبان 1357 بودیم همچنین در دوران دفاع‌مقدس دانش‌آموزان با تقدیم هزاران شهید به اسلام و انقلاب، کارنامه درخشانی از مجاهدت و ایثارگری را از خود به ‎جا گذاشتند.

سردار غیاثی تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هیچ حکومتی بیش از یک دهه پا برجا نبوده و ما باید افتخار کنیم که با استواری 42 سال است دستاوردهای انقلابی را حفظ می‌کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا‌(ع) خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن از طریق  جنگ رسانه‌ای و فرهنگی، سنگرهای ما در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی را هدف قرار داده و به‌دنبال تسخیر دل‎‌های نوجوانان و جوانان ماست تا حب اسلام، قرآن و اهل‌بیت‌(ع) را از آن‌ها دور و شخصیت‌های کاذب و جعلی خود را جایگزین آن‌ها کند بنابراین ما باید هوشیارتر از همیشه باشیم و شهدا و ائمه‌اطهار(ع) را به عنوان الگوی جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/281/ ز

نظر شما