شناسهٔ خبر: 50457371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

استقلال – تراکتور؛ فرهاد در تلاش برای شکست سرمربی سابقش در استقلال! زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – تراکتور

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ بیست و یکم دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی با داوران سید رضا مهدوی، امیر رضا آشور ماهانی، محمد صالح عرب آبادی، محمد حسین ترابیان و ناظر:خداداد افشاریان به مصاف هم می روند.

به گزارش شفقنا ورزشی در هفته گذشته استقلال با نتیجه ۰-۲ ذوب آهن را شکست داد و تراکتور با ۳ گل از سد صنعت نفت آبادان گذشت.  استقلال با ۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تراکتور ۳ امتیازی تیم هفتم جدول است.

همچنین از جدال های جذاب این مسابقه می توان به رقابت فرهاد مجیدی و فیروز کریمی اشاره کرد. روزگاری فرهاد مجیدی شاگرد فیروز کریمی در استقلال بود و با یکدیگر چالش های زیادی داشته اند و حالا رقابت آن ها در قامت سرمربی بسیار جذاب خواهد بود، هرچند آن ها یک بار فصل گذشته هم با یکدیگر بازی کردند که آن دیدار را فرهاد مجیدی با درخشش مهدی قائدی به سود خود به اتمام رساند.

این دیدار اولین تقابل لیگ برتر دو تیم پس از سال ها بود و قرار بود دو تیم در ماه رمضان به مصاف هم بروند. در این بازی به تماشاگران اجازه داده شد که با خود بطری های را به استادیوم ببرند و همین قضیه باعث شد تا هواداران در مقاطع مختلف بازی سمت بازیکنان و مسئولان بطری پرت کنند. قبل از آغاز بازی هم حواشی ای به دلیل نشستن هواداران تراکتور پشت نیمکت استقلال به وجود آورد. مدیر باشگاه استقلال هم مجبور شد تا در کنار هواداران بنشیند.

گلر استقلال در سومین بازی لیگ بیست و یکم، رشید مظاهری خواهد بود. با توجه به مصدومیت سید حسین حسینی در دیدار گذشته برابر ذوب آهن به نظر می‌رسد او به مرز آمادگی برای حضور در این دیدار نرسیده است و قطعاً مظاهری درون دروازه خواهد ایستاد.

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی که به دلیل مصدومیت همچنان دور از میادین است با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند راهی میدان می‌شود. به نظر می‌رسد مجیدی هنوز هم به بازی با سه دفاع اعتقاد دارد. البته در این خط مجیدی دو مدافع آماده دیگر یعنی روزبه چشمی و عارف آقاسی را در اختیار دارد.

احتمال می‌رود در وسط میدان، جعفر سلمانی، وریا غفوری، آرش رضاوند، امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نفرات مجیدی برای این مسابقه باشند. مهدی مهدی پور در این مسابقه مانند دیدار گذشته آبی‌ها از ابتدا به بازی گرفته خواهد شد؛ این در حالی است که در نیمه دوم نیز به احتمال فراوان بازیکنانی همچون زبیر نیک نفس و سبحان خاقانی به میدان خواهند آمد.

به نظر می‌رسد کوین یامگا و ارسلان مطهری بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی برای قرار گرفتن در خط حمله باشند. آرمان رمضانی و امین قاسمی نژاد نیز می‌توانند به عنوان جانشینان مهاجمان استقلال به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند. البته عملکرد خوب کوین یامگا در اولین بازی خود با پیراهن استقلال که برابر ذوب آهن رقم خورد باعث شد او خیلی سریع‌تر از دیگر مهاجمان آبی پوش خود را به کادر فنی تحمیل کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر تراکتور: 

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین‌زاده

منبع: شفقنا ورزشی

زمان و لینک پخش زنده بازی استقلال – تراکتور

نظر شما