شناسهٔ خبر: 50447516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۲۷ هزار نفر در تگزاس انتظار ایرانی‌ها را می‌کشند

نبرد اسمیت- برندز قبل از مبارزه ایران و آمریکا

برگزاری مبارزه تیم های کشتی آزاد ایران و آمریکا در تگزاس توجهات زیادی را از همین حالا به خود جلب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، انتظارها برای رویایی تیم های کشتی آزاد ایران و آمریکا از همین حالا آغاز شده است. این مسابقه در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد برگزار می‌شود؛ جایی که تیم‌های دانشجویی از ایالت های اوکلاهاما و آیووا هم بر روی تشک رقابت می‌کنند. مربیگری این تیم ها بر عهده جان اسمیت، قهرمان دو دوره المپیک و تام برندز، قهرمان المپیک است.


این روزها باشگاه کشتی اوکلاهاما کابوی با هدایت جان اسمیت کشتی‌گیر افسانه ای ایالات متحده خود را برای رقابت های لیگ آمریکا مهیا می‌کند و قرار است همین چهارشنبه اولین مبارزه خود را برگزار کند، اما شاید مهمترین کشتی بین کالج های آمریکا میان اوکلاهاما و ایووا در ماه فوریه خواهد بود؛ رقابتی که توجهات زیادی را جلب خواهد کرد.

 


مبارزه ستاره های کشتی ایران و آمریکا در زمین بیسبال گلوب لایف فیلد با گنجایش 27 هزار نفر برگزار می‌شود

 


داکوتا جیر، کشتی‌گیر اوکلاهاما از حالا برای تماشای مبارزه تیم های ایران و آمریکا شور و هیجان دارد. او که در نشست خبری حاضر بود، در مورد این مسابقه گفت: «خوشحالم که بخشی از این رقابت خواهیم بود. اینکه در تگزاس تیم های ملی آمریکا و ایران را خواهیم داشت، اتفاقی فوق العاده است. یک رویداد بزرگ که برای تماشای آن بی‌تاب هستم.»


بلیت فروشی دیدار دوستانه کشتی آزاد تیم های ملی آمریکا و ایران که ۲۱ بهمن در آرلینگتون تگزاس برگزار می‌شود، آغاز شده و انتظار می‌رود تمام ۲۷ هزار بلیت این مبارزه از قبل به فروش برود.

برچسب‌ها:

نظر شما