شناسهٔ خبر: 50412056 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پارلمان کویت در راس هیاتی به قطر رفت

رئیس مجلس کویت و هیات همراه او طی سفری رسمی دو روزه وارد دوحه شدند تا با علاوه بر دیدار با همتای قطری با امیر این کشور هم دیدار و گفتگو کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، مرزوق علی الغانم رئیس مجلس کویت و هیات همراه او طی سفری رسمی دو روزه وارد دوحه شدند.

الغانم و هیات همراهش که قرار است با «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر دیدار کنند، در فرودگاه بین المللی دوحه مورد استقبال «حسن الغانم»، رئیس مجلس شورای قطر، «حمدة السلیطی»، نائب رئیس مجلس شورای قطر، «احمد الفضاله»، دبیرکل مجلس شورای قطر و «حفیظ العجمی»، سفیر کویت در دوحه قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش؛ رئیس مجلس کویت در این سفر با امیر قطر دیدار خواهد کرد و برگزاری موفقیت آمیز نخستین انتخابات پارلمانی قطر که دوم اکتبر برگزار شد را به او تبریک خواهد گفت.

قرار است رئیس مجلس کویت گفتگوی رسمی نیز با رئیس مجلس شورای قطر با تمرکز بر روابط و همکاری بین پارلمان کویت و قطر داشته باشد.

هماهنگی مواضع مشترک درخصوص نشست های پارلمانی قاره ای و بین المللی آتی و در راس آن کنفرانس اتحادیه پارلمانی بین المللی که اواخر ماه نوامبر در مادرید برگزار می شود، از دیگر محورهای گفتگوی رؤسای مجلس کویت و قطر خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما