شناسهٔ خبر: 50393438 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

لیگ برتر | دیدار حساس سرخپوشان مقابل تیم سختکوش مازندرانی!

صاحب‌خبر -

شفقنا – از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر استقلال تهران توانست با درخشش یامگا بازیکن خارجی خود به برتری مقابل ذوب آهن دست یابد.

به گزارش شفقنا ورزشی، شاگردان مجیدی با این برتری با ۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفتند. ذوب آهن هم با این شکست همچنان سه امتیازی شد و در میانه‌های جدول رده‌بندی جای گرفت و شاگردان یحیی نیز امروز به مصاف نساجی می روند و آلومینیوم نیز میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.این تیم که در هفته اول لیگ از پدیده یک امتیاز گرفت، میزبان تیم فولاد خوزستانی است که سه بر یک از پرسپولیس شکست خورد. عبدالله ویسی سرمربی فولاد بعد از این شکست وعده داد که در بازی آینده پیروز خواهد شد تا این شکست خانگی را جبران کند.

شاگردان یحیی پس از شروع طوفانی در شروع لیگ، در دومین دیدار این فصل خود به مصاف نساجی مازندران می روند، نساجی که با تدابیر ساکت الهامی منسجم‌تر از گذشته است که شکست دادن این تیم راحت نخواهد بود و به هر حال سرخپوشان برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان خواهند رفت که کسب سه امتیاز این دیدار مقابل تیم سختکوش نساجی کار آسانی نیست و باید ببینیم یحیی می تواند با تدابیر خود تداوم برتری های خود را حفظ کند یانه.

اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر:

چهارشنبه پنجم آبان    
 آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان ساعت ۱۸
میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی – وحید زمانی
ناظر: علی خسروی
 پرسپولیس – نساجی مازندران ساعت ۱۸
امیر عرب براقی – محمد جواد مداح – امیر محمد داود زاده – حسین زمانی
ناظر: هدایت ممبینی

نظر شما