شناسهٔ خبر: 50349774 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

رژیم صهیونیستی به دنبال ساخت ۱۳۵۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری است

صاحب‌خبر -

شفقنا- مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی مناقصه هایی را برای ساخت ۱۳۵۵ واحد جدید صهیونیست نشین در کرانه باختری منتشر کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، مقامات اشغالگر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مناقصه هایی را برای ساخت حدود ۱۳۵۵ واحد جدید شهرک سازی در کرانه باختری اعلام کردند.

طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، واحدهای جدید شهرک سازی در شهرک های بیت ایل (۳۴۶ واحد شهرک جدید)، آریل (۷۲۹)، الکنا (۱۰۲) و گوا بنیامین (۹۶) ساخته می شود. و امانوئل (۵۷) ، کارنی شومرون (۲۲) و بیتار علیت (۱) است.

اشغالگران صهیونیست قصد دارند طی جلسه کابینه که چهارشنبه آینده برگزار می شود ، ساخت ۳۱۴۴ واحد جدید شهرک سازی در کرانه باختری را در راستای تصویب طرح عظیم ساخت شهرک تأیید کند.

واحدهای شهرک سازی بین ۳۰ شهرک و پاسگاه در کرانه باختری از جمله قدس شرقی توزیع خواهد شد که بزرگترین آنها در شهرک های رافافا (۳۹۹ واحد شهرک سازی) ، کدومیم (۳۸۰)، کفار اتزیون (۲۹۲) و هار براخ (۲۸۶) خواهد بود.

در این زمینه، جنبش «صلح اکنون» رژیم صهیونیستی گفت که کابینه فعلی این رژیم به سیاست الحاق که از سوی نتانیاهو دنبال می شد، ادامه می دهد.

بر اساس آنچه روزنامه معاریو منتشر کرد، این جنبش تأکید کرد که تسلیم شدن در برابر اقلیت کوچک و افراطی نه تنها امنیت و چشم انداز صلح را تضعیف می کند، بلکه روابط با ایالات متحده را نیز تضعیف می کند. سران  حزب کارگر و مرتس باید لغو ساخت و ساز در شهرک هایی را که به منافع اسرائیل آسیب می رساند و هرگونه راه حل سیاسی آینده را مطالبه کنند، تصویب کنند.

وزارت امور خارجه اردن به مقامات اشغالگر اسرائیلی در مورد شهرک سازی جدید در سرزمین های اشغالی فلسطین هشدار داده بود.

وزارت خارجه ترکیه همچنین طرح تل آویو برای تصویب ساخت ۳۱۰۰ واحد جدید شهرک سازی در شهرک های کرانه باختری در هفته آینده را محکوم کرد.

این خبر را در معا می توانید ببینید.

نظر شما