شناسهٔ خبر: 50343302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه:

بیش از ٧٠ درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است

رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری، بیش از ٧٠ درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نساء هاشمی اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال ١۴٠٠ تعداد ١٠ هزار و ۴٢۶ درخواست ازسوی مردم شهر کرمانشاه به سامانه ١٣٧ شهرداری جهت پیگیری مشکلات شهری ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه درخواست های مردمی در تمامی حوزه های خدمات رسانی است افزود: حوزه خدمات شهری با ۴ هزار و ۵٧١ و سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر درون شهری با یک درخواست بیشترین و کمترین درخواست های مطرح شده و همچنین سه حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز بیشترین تماس های ثبت شده ازسوی مردم طی شش ماه نخست سال بوده است.

رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه بیان کرد: همچنین درخواست خدمات شهری در منطقه هفت با ٩٩٢ مورد و جمع آوری زباله در منطقه ۵ با ٣١٢ مورد بیشترین درخواست های مردمی به تفکیک دسته و زیردسته بوده است.

هاشمی ادامه داد: این درخواست ها پس از ثبت در مرکز ١٣٧، جهت پیگیری به مناطق، معاونت ها و سازمان های مربوطه ارجاع می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ٧٠ درصد درخواست های مردمی پیگیری شده است گفت: منطقه پنج و هشت بیشترین و کمترین درخواست های مردمی را داشته اند.

رئیس مرکز سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: مناطق ۵ و ٨ نیز به ترتیب بیشترین و کمترین پاسخ ها را به درخواست های مردمی داشته اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه با ٨١ درصد، بیشترین و بهترین عملکرد را در پیگیری درخواست های مردمی ثبت کرده است.

وی در ادامه و در تشریح نحوه ثبت درخواست های مردمی گفت: علاوه بر مرکز سامانه ١٣٧، در مناطق و سازمان های شهرداری نیز سامانه ١٣٧ فعال است که درخواست های مردمی پس از ثبت در مرکز، از طریق سیستم اتوماسیون به منطقه و یا سازمان مربوطه جهت پیگیری ارجاع و پیامک کد پیگیری نیز برای آن شهروند ارسال می‌شود. 

رئیس سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه ادامه داد: نماینده مرکز ١٣٧ که در مناطق و سازمان ها مستقر است، پس از دریافت این درخواست اقدام به پیگیری می‌کند و نتیجه پیگیری را به مرکز اطلاع می‌دهد.

هاشمی در پایان گفت: پس از پیگیری آن درخواست، همکاران ما جهت اطلاع از نحوه پیگیری درخواست شهروندان، با آنان تماس گرفته و میزان رضایت شهروندان را میزان سنجی می‌کنند که درصورت عدم رضایت و یا عدم پیگیری درخواست، موضوع بصورت بازرسی میدانی پیگیری می‌شود.