شناسهٔ خبر: 50335382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

چگونه پرسپولیسی ها توانستند گام نخست را محکم بردارند؟

صاحب‌خبر -

شفقنا – پرسپولیس در یکی از سخت ترین دیدارهای خود در لیگ بیست و یکم به پیروزی دست یافت و این به چند دلیل بود که در این گزارش به آنها می پردازیم.

به گزارش شفقنا ورزشی، فولاد خوزستان یکی از باکیفیت ترین تیم ها در دو سه فصل اخیر فوتبال ایران بوده است که در خانه به سختی تن به شکست می داد اما سرخ پوشان پایتخت توانستند سه امتیاز ارزشمند را برابر فولادی ها به دست آورند و با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کنند.

پرسپولیس در این بازی حساس به پیروزی دست پیدا کرد چون…

تفکر پیروزی

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد که تیمش با وجود آنکه شرایط سختی دارد اما همچنان انگیزه و روحیه پیروزی را دارد.

حق با گل محمدی است. تیمی که ۵ فصل پیاپی است که عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست می آورد نه تنها روحیه پیروزی بلکه روحیه قهرمانی را هم دارد و چنین تیمی حتی اگر در بدترین شرایط روحی و روانی قرار داشته باشد بازهم راه پیروزی را بلد است و دیدار برابر فولاد به خوبی گویای چنین چیزی بود.

خریدهای جدید و هوشیاری گل محمدی

یکی از عوامل اصلی دیگر در رقم خوردن این پیروزی عملکرد خوب خریدهای جدید پرسپولیس بود. رضا اسدی گلی را به ثمر رساند که شاید تنها او توان زدن آن را داشته باشد. خرید بلند قد سرخ پوشان به خوبی بلند شد و با یک ضربه سر دیدنی دروازه فولاد را باز کرد تا موتور گلزنی تیم یحیی روشن شود.

گل محمدی در نیمه دوم نشان داد که چرا شایستگی نشستن بر روی نیمکت سرخ پوشان را دارد. دو تعویضی او بلافاصله بعد از ورود به میدان خودی نشان دادند و موفق به گلزنی شدند به ویژه حامد پاکدل که در نخستین بازی اش در لیگ برتر موفق به گلزنی با پیراهن پرسپولیس شد تا انگیزه زیادی برای بازی های بعدی داشته باشد.

فولاد ناآماده

باید اعتراف کرد که این فولاد با تیم آماده سال قبل فاصله زیادی دارد. تیم محبوب خوزستانی هم تغییر نیمکت داشت و  هم تغییر مدیریت و البته نباید فراموش کرد که چند بازیکن کلیدی خود از جمله فرشاد احمدزاده و زبیر نیک نفس و عارف آغاسی را از دست داد بدون آنکه بتواند بازیکن جدیدی را جذب کند.

فولاد برابر پرسپولیس یکی از ضعیف ترین بازی های خود را به نمایش گذاشت و خبری از تیم گردن کلفت و آماده فصل قبل نبود و این هم از خوش شانسی پرسپولیس بود.

منبع: شفقنا ورزشی

نظر شما