شناسهٔ خبر: 50325643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی:

افزایش محبوبیت دولت، بدلیل تلاش برای رفع مشکلات مردم است

موج نیوز

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: میزان اعتماد مردم به مسوولانی که به صورت مستقیم و نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند بیشتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی دولت برای بهبود شرایط و حضور مستقیم و بی‌واسطه بین مردم موجب افزایش محبوبیت دولت سیزدهم در بین آحاد جامعه شده است.

حجت‌الاسلام احمدپور در ادامه این سخنان بیان کرد: امروز حتی موسسه گالوپ که یک موسسه نظرسنجی غربی و مستقر در آمریکاست در تازه ترین نظرسنجی خود اعلام کرده ۷۲درصد مردم ایران از عملکرد دولت آیت الله سید ابراهیم رییسی رضایت دارند و آن را تایید می‌کنند.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس همچنین افزود: شخص رییس جمهوری عزمی جدی برای رفع مشکلات کشور دارد و این موضوع بسیار مهم است چون در گذشته بسیاری از مسوولان دولتی دچار روزمرگی بودند و اراده جدی برای رفع مشکلات کشور نداشتند.

وی در ادامه متذکر شد: یکی از مهم ترین اقدامات آیت الله رییسی انجام سفرهای استانی است که موجب افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به مسوولان شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: میزان اعتماد مردم به مسوولانی که به صورت مستقیم و نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می‌گیرند بیشتر است و حضور دولتمردان در بین مردم، نشان دهنده عزم دولت برای شناخت درست مشکلات و یافتن راهکار مناسب برای بر طرف کردن آنهاست.

حجت‌الاسلام احمدپور در خاتمه یادآور شد: طی مدت سه ماهی که از دولت آیت الله رییسی گذشته اقدامات بزرگی در خصوص واکسیناسیون انجام و طی هفته های‌آغازین فعالیت دولت سیزدهم بود که میزان قابل توجهی واکسن وارد کشور شد و واکسیناسیون سرعت قابل توجهی گرفت.

نظر شما