شناسهٔ خبر: 50323911 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بازنشستگان و مستمری بگیران

آغاز ثبت نام «وام ضروری» بازنشستگان از امروز با مراجعه به سایت sabasrm.ir

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله نخست سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز شنبه اول آبان به مدت ۳۰روز و تنها از روش درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس sabasrm.ir انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از شروع ثبت نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از اول آبان ۱۴۰۰ خبر داد.

ثبت نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از اول آبان ماه به مدت ۳۰روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می شود، اظهار کرد :متقاضیان میتوانند در زمان اعلام شده به سایت اینترنتی sabasrm.ir مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه دفترکل، کد ملی و شماره حساب درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند و ثبت درخواست فرد متقاضی به معنی پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

وی ادامه داد:پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ به حساب واجدین شرایط به صورت ماهانه و براساس نوبت بندی که در سایت اعلام می شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از معلوم شدن نتایج، اطلاع رسانی می شود و وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری قبل از این مبلغ ۱۰میلیون تومان بود.

نظر شما