شناسهٔ خبر: 50314164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

عصمت تقی آبادی:

نیشابور، فیروزه و زبرخان با تزریق نیم میلیون دوز واکسن کرونا در خراسان رضوی

موج نیوز

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: این میزان تزریق شامل ۳۲۸ هزارو ۸۷۱ دوز اول و ۱۷۶ هزار و ۹۵۵ دوز دوم بوده است و ۱۵۰ دوز برای کادر درمان که شش ماه از زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است تزریق گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عصمت تقی آبادی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور عنوان کرد: از ابتدای اجرای واکسیناسیون عمومی تا ۲۸ مهرماه ۵۰۵ هزارو ۸۸۶ دوز واکسن در نیشابور ، فیروزه و زبرخان تزریق شده است.

تقی آبادی در ادامه این خبر تصریح کرد: این ۵۰۵ هزار و ۸۸۶ دوز واکسن تزریق شده است که شامل ۳۲۸ هزارو ۸۷۱ دوز اول و ۱۷۶ هزار و ۹۵۵ دوز دوم بوده است و همچنین ۱۵۰ دوز به کادر درمان که شش ماه از زمان تزریق واکسن آن‌ها گذشته است تزریق گردید.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور همچنین متذکر شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۹۰۸ دوز واکس تزریق گردید که ۲ هزار و ۲۰۶ دوز اول و ۴ هزار و ۶۸۹ دوز دوم و ۱۳ مورد دوز سوم بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: ۹۷/۷ درصد افراد بالای ۶۰ سال حداقل یک دوز و ۸۹/۸ درصد نیز هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند و افراد بالای ۱۲ سال ۸۱/۱ درصد دوز اول و ۴۶/۷ درصد هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

تقی آبادی در خاتمه خاطرنشان کرد: درصد واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ سال  ۷۶/۲ درصد می‌باشد و به همه والدین توصیه کرد که در اولین فرصت به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه و با تزریق واکسن کووید۱۹ ایمنی فرزندان خود را تامین نمایند.

 

نظر شما