شناسهٔ خبر: 50298303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

طی شبانه روز گذشته رخ داد:

37 بستری جدید کرونایی در منطقه کاشان/ فوت 5 بیمار

موج نیوز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری شدن 37 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علیرضا مروجی اظهار کرد: در شبانه روز 37 بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع 308 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که  246 مورد مربوط به کاشان و 62 مورد مربوط به آران و بیدگل است.

این مقام مسئول گفت: 31 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در بخش‌های مراقبت ویژه بستری منطقه کاشان  بستری هستند  که 24 نفر مربوط به کاشان و 7 نفر مربوط به آران و بیدگل هستند.

مروجی در ارتباط با مرگ و میر کرونا در منطقه کاشان توضیح داد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در دو شهرستان پنج نفر بوده که دو نفر مربوط به کاشان و سه نفر از آران و بیدگل بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص آمار واکسیناسیون بیان داشت: تاکنون تعداد واکسن تزریق شده در دوز اول 274 هزار و 525 نفر و در دوز دوم 150 هزار و 983 نفر بوده است.

نظر شما