شناسهٔ خبر: 50274588 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

احتمال بارش برف در ارتفاعات البرز

کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در ارتفاعات استان در بعضی ساعات بارش باران و برف و یخبندان سطح جاده مورد انتظار است.

صاحب‌خبر -

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر موج ناپایدار و سرد از امشب تا جمعه صبح از منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: بر این اساس طی امروز وزش باد نسبتاً شدید، پنجشنبه بارش پراکنده باران به ویژه ارتفاعات جاده چالوس و محور طالقان مه در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف، یخبندان سطح جاده مورد انتظار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در عصر ابری بوده و برای گروه‌های حساس ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۲ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز قسمتی ابریت ا ابری همراه با مه رقیق، بارش پراکنده و خفیف باران و کاهش دما است و هوا نیز سالم خواهد شد.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۸ متر بر ثانیه است.

نظر شما