شناسهٔ خبر: 50266816 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

گزارشی از تحولات مربوط به فلسطین/

تشدید عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری/ تلاش مصر برای افزایش همکاری تجاری با اسرائیل/ پنج شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی زخمی شدند

منابع خبری از تشدید عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی، تلاش مصر برای افزایش همکاری تجاری با رژیم صهیونیستی و زخمی شدن پنج شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه یبن الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت فلسطین شامگاه سه شنبه به سمت یک یگان از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند.

 

به گفته منابع عبری، یک خودرو با سرعت زیاد به سمت نظامیان رژیم اسرائیل در نزدیکی نابلس آتش گشود، این منابع مدعی شدند که در این حادثه هیچ یک از نظامیان اسرائیلی آسیب ندیدند.

 

این منابع افزوند خودرویی که از داخل آن به سمت نظامیان اسرائیلی شلیک صورت گرفت، به نابلس رفت.

 

زخمی شدن پنج شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی 

 

خبر دیگر اینکه پنج شهرک نشین صهیونیست در قدس اشغالی زخمی شدند. رسانه های رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه گزارش دادند که پنج شهرک نشین در پی پرتاب سنگ به سمت اتوبوس آنها در قدس اشغالی زخمی شدند.

 

خاطر نشان می شود که در پی اقدام نظامیان صهیونیست در جلوگیری از مراسم جشن و بزرگداشت سالروز میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) در مسجدالاقصی، درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد و در پی آن نظامیان متجاوز، 11 فلسطینی را در نزدیکی منطقه باب العامود و خیابان السلطان سلیمان و محله المصراره بازداشت کردند.

 

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست شامگاه سه شنبه یک جوان فلسطینی را در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند.

 

دفتر اطلاع رسانی اسیران فلسطینی اعلام کرد نظامیان رژیم اشغالگر این جوان فلسطینی را در منطقه باب الساهره در قدس اشغالی بازداشت و به منطقه نامعلومی منتقل کردند.

 

تلاش مصر برای افزایش همکاری تجاری با رژیم صهیونیستی

 

کانال یازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی از تلاش مصر برای افزایش مبادلات تجاری با رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

 

این رسانه از تلاشهای مصر و رژیم صهیونیستی برای افزایش حجم مبادلات تجاری میان یکدیگر طی ماههای آینده خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، اورنا باریوای وزیر اقتصاد اسرائیل هفته گذشته از گذرگاه تجاری نیتسانا میان مصر و مناطق اشغالی با هدف بررسی توسعه آن بازدید کرد.

 

این امر پس از آن صورت گرفت که عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر در گفتگوی تلفنی با این مقام صهیونیست خواستار تقویت روابط تجاری میان دو طرف شده بود.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما