شناسهٔ خبر: 50262689 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش مکلف به راه اندازی سامانه الکترونیکی یکپارچه نظارت بر مدارس غیردولتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رضا حاجی پور درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در نشست امروز کمیسیون بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی ادامه پیدا کرد و تا ماده ۱۱ آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت آموزش و پرورش باید حداکثر ظرف ۶ ماه سامانه الکترونیکی یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی کلیه مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی را راه اندازی کند. همچنین مقرر شد تمامی آمار کارکنان، دانش آموزان، فضا، تجهیزات آموزشی، مجوزهای تاسیس و راه اندازی، شاخص های ارزیابی، میزان شهریه، درآمدها و هزینه های آن ها و هر نوع تسهیلات و حمایت های دریافتی به طور جامع، دقیق و شفاف در این سامانه درج شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در بررسی های این جلسه همچنین مقرر و مصوب شد که آموزگاران دوره ابتدایی تمام وقت محسوب شوند و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیررسمی مدارس و مراکز ۳۰ ساعت در هفته تعیین شود.

برچسب‌ها:

نظر شما