شناسهٔ خبر: 50255620 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مهران غفوریان سکته کرد| آخرین وضعیت مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته دچار سکته قلبی شد.

صاحب‌خبر -

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون حوالی ظهر روز گذشته دوشنبه ۲۶ مهرماه دچار سکته قلبی شد.

همسر مهران غفوریان ضمن تایید این خبر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از انتقال مهران غفوریان به بیمارستان قلب جماران خبر داده و عنوان کرد امروز سه‌شنبه قرار است او تحت عمل قلب باز قرار بگیرد.

امروز مهران غفوریان عمل قلب باز کرده و این عمل با موفقیت انجام شده است.

مهران غفوریان سکته کرد

آخرین وضعیت مهران غفوریان بعد از عمل قلب

احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» نیز از پایان عمل ‌مهران غفوریان‌ خبر داد و گفت: «عمل قلب باز مهران غفوریان امروز صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود. امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در بیمارستان بستری باشد.»

آخرین وضعیت مهران غفوریان

مهران غفوریان چرا سکته کرد؟

او درباره اتفاقی که سر صحنه تصویربرداری این سریال برای مهران غفوریان رخ داد، گفت: «غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به بیمارستان برود، ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد.»

همچنین منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی که این روزها مهران غفوریان در حال ایفای نقش در این سریال است خبر داد که عمل جراحی این بازیگر سینما و تلویزیون با موفقیت انجام شده است و نوشت:عمل قلب مهران غفوریان موفقیت‌آمیز بود

امروز صبح عمل باز مهران با موفقیت و رضایت پزشکان متخصص و دلسوز بیمارستان جماران انجام شد.

عمل قلب باز مهران غفوریان صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود.

مهران غفوریان امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در بیمارستان بستری باشد.

ممکن است دوران نقاهت یک ماه طول بکشد، تا بهبودی کامل این هنرمند کار متوقف خواهد بود.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان علاوه بر بازیگری، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو است.

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته‌ی نقاشی در دانشگاه آزاد است. مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران است.

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت بازیگر طنز ایران برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌  مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

خصوصیات مهران غفوریان

غفوریان می گوید : من برخلاف شخصیت هایی که در بازی می کنم، خیلی جدی ام و در زمان کار با جدیت تمام کارهایم را دنبال می کنم . کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من با خبر هستند ولی در کل سعی می کنم هر کاری را در زمان خودش انجام دهم.

ازدواج مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.

ازدواج مهران غفوریان و همسرش

همسر مهران غفوریان کیست؟

همسر مهران غفوریان در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و خانه دار است به خصوص از زمانی که دخترشان به دنیا امده است سعی میکند که به فرزندش بپردازد و در زمینه هنری کاری انجام ندهد .

مهران غفوریان و همسرش در سال دی ماه 1393 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1397 صاحب یک فزند دختر به نام هانا شدند.

مهران غفوریان و همسر و دخترش

نحوه آشنایی مهران غفوریان و همسرش

مهران غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت که ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

مهران غفوریان درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد دوران مدرسه اش هم گفت: «در دوره راهنمایی و دبیرستان اگر از مدرسه به پدرم زنگ می زدند اول کچلم می کرد و بعد دستم را می گرفت و به مدرسه می برد! هر چقدر هم می گفتم شاید برای چیز دیگری صدایت کرده اند گوش نمی داد… سه سال در کلاس اول دبیرستان ماندم و اولین باری که تجدید شدم کلاس پنجم ابتدایی بودم.» غفوریان در مورد این که بعضی بازیگران از بدحسابی بعضی تهیه کنندگان گلایه دارند، گفت: «بازیگرها هم زندگی شان مثل بقیه خرج دارد. الان مدلی شده است که بازیگر می گوید تا پولم را نگیرم کار را شروع نمی کنم. نباید طوری برخورد کنیم که بازیگر مجبور شود این را بگوید.»

عکس مهران غفوریان و همسرش آرزو

لاغری مهران غفوریان

مهران غفوریان درباره نحوه لاغر شدنش گفت: «در سه سال و نیم ۵۵ کیلو لاغر کردم. ماجرای لاغر شدن من از عمل پایم شروع شد. حدود سال ۸۰-۸۱ در زمان ساخت سریال زیر آسمان شهر من تصادفی کردم. آن زمان مفصل لگن من آسیب خیلی جزئی ای دید که به مرور باعث شد مفصل لگنم به کلی از بین برود. من عمل تعویض مفصل لگن داشتم و دکترم گفت باید وزنم را ۸۵ کیلو کم کنم. آن زمان حدود ۱۲۶ کیلو بودم. الان ۷۸ کیلو هستم. من هم از دکتر تغذیه مشاوره گرفتم هم خودم برای خودم یک رژیم تعیین کردم که رژیم خیلی سختی بود.»

مهران غفوریان در خندوانه

مهران غفوریان سال ۱۳۹۴ و در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود نماید.

دختر مهران غفوریان

مهران غفوریان دختری به نام هانا غفوریان دارد.

آرزو همسر مهران غفوریان متن زیر را برای دخترش در اینستاگرام منتشر کرد:

شیطنت های مهران غفوریان‌ و دخترش /عکس

دچار عشق تو که می شوم دلم از ذوق سوت میکشد..

عجب تفاهمی داریم ما تمام دغدغه ام این است زودتر به دنیا بیایی.

زودتر باسواد شوی با سواد عشق. تا بفهمی که جان من چقدر تو را عاشق است

نازکم دلیل ِ این همه رعایت ِ عاشقی ِ من حضور ِ توست جانکم.

به من نگاه کن ببین چگونه دوستت دارم چگونه وقتی حتی نمیبینمت ، بیشتر دوستت دارم.

از کنار ِ باغ ِ خاطراتم که رد می شوم تو بهترین خاطره از تمام ِ امسالی…

عزیزکم چه خوب که هستی چه خوب که قرار است بیایی تا قاصدک بچینیم برای هم آرزو کنیم

چه خوب که من قرار است مادرت باشم قرار است به جان من قسم یاد کنی قرار است صدایم کنی قرار است هزار بار برایت لالایی بخوانم تا بخوابی…

و وقتی که خوابی دلشوره داشته باشم که مبادا کابوس ببینی…

قرار است برایت و ان یکاد بخوانم که چشم زخم نبینی قرار است با تو راه روم که یاد بگیری …زمین نیفتی.

و هزار قرار دیگر که فقط خدا میداند چقدر شنیدنی و ُ دیدنیست.

تو از خورشید هم برای من گرم تری از ماه هم زیبا تری

مهران غفوریان در مافیا

نظر شما