شناسهٔ خبر: 50237511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیدوارم نیمار زود برگردد؛

پوچتینو: فرگوسن هم شش سال اول جام نگرفت!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد پروژه او در این باشگاه به زمان نیاز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هنوز پاری سن ژرمن علیرغم جذب ستاره های بزرگ در فصل تابستان به طور کامل قادر به کسب رضایت هواداران خود نبوده و گاهی اوقات نیز نتایج دور از انتظاری گرفته است. در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل لایپزیش، مائوریسیو پوچتینو در مورد غیبت نیمار و احتمال حضور مائورو ایکاردی در لیست بعد از حواشی اخیر صحبت کرد.

 

غیبت نیمار در دیدار فردا شب: "او یک مشکل کوچک داشت، اما اولویت برای ما حفظ سلامتی بازیکنان است و امیدواریم غیبت نیمار تنها چند روز طول بکشد. البته نیمار امروز تمرین کرد و موافقت کادر پزشکی را نیز گرفته بود.

 

 

تصمیم برای تمرین به عهده کادر فنی نیست، بلکه به کادر پزشکی بستگی دارد و آنها هستند که تصمیم می گیرند یک بازیکن می تواند تمرین کند یا خیر. نیمار در قسمت اول تمرین حاضر بود، اما احساس درد این بازیکن که مانع از حضور او در بخش تاکتیکی تمرینات شد."

 

حضور مائورو ایکاردی در لیست: "ایکاردی به دلیل مشکلات شخصی در دو جلسه اخیر قادر به تمرین نبوده است. فردا ایکاردی در لیست تیم خواهد بود و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. فردا اوضاع را تجزیه و تحلیل می کنیم تا ببینیم آیا ایکاردی در ترکیب حاضر خواهد بود یا خیر."

 

دروازه بان اصلی پاری سن ژرمن: "هنوز به طور قطعی تصمیم نگرفته ام چه کسی از بین جیجی دوناروما یا کیلور ناواس بازی می کند. البته در نهایت من می دانم کدام یک در ترکیب قرار خواهند گرفت، اما من تا فردا این موضوع را اعلام نمی کنم."

 

سبک فعلی پاری سن ژرمن: "ما هم مثل همه تیم های دیگر به زمان نیاز داریم. کادر فنی منچسترسیتی شش سال است روی پروژه خود کار می کند یا حتی سر الکس فرگوسن 25 سال در منچستریونایتد حاضر بود و در شش سال اول هم موفق به فتح هیچ عنوانی نشد. اما ما با گذشت زمان حتی بیشتر از این هم پیشرفت خواهیم کرد. ما باید شرایط و ویژگی های تیم را تجزیه و تحلیل کنیم. اما از زمانی که ما اینجا هستیم بسیاری از موارد رضایت بخش بوده است."

 

نظر شما