شناسهٔ خبر: 50222262 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

جزییاتی از درگیری لفظی رونالدو و سرمربی منچستریونایتد

کریستیانو رونالدو شروع خوبی در منچستریونایتد داشته است اما به نظر می رسد که این بازیکن در شروع کارش در اولدترافورد با حاشیه هایی مواجه شده است

صاحب‌خبر -

نشریه سان گزارش داده است که کریستیانو رونالدو از نیمکت نشینی مقابل اورتون به شدت دلخور بوده است و به همین خاطر با سولشر سرمربی نروژی شیاطین سرخ درگیری لفظی پیدا کرده است.

رونالدو به مربی تیمش اعلام کرده است که از تصمیمش دلخور است و از او خواسته که تصمیم خود را تغییر بدهد و از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

در حقیقت یکی از منابع نزدیک گفته است:" رونالدو به سولشر گفته است که وقتی که آماده بازی نباشد، خودش اعلام خواهد کرد و می خواهد در همه بازیهای لیگ حضور داشته باشد. او همین طور به سولشر گفته است که برای بردن جامها به اولدترافورد رفته است و یونایتد به این نیاز دارد که در همه بازیها از بهترین بازیکنانش استفاده کند."

یونایتد در مقابل اورتون دو امتیاز ارزشمند را از دست داد و کار را با تساوی به پایان برد که هم رونالدو و هم پوگبا در آن بازی از روی نیمکت وارد زمین شدند. البته شیاطین سرخ در دقایق پایانی گلی دیگر را هم دریافت کردند و ممکن بود که کار برایشان خیلی مشکل تر شود اما این گل توسط داور ویدیویی مردود شد.

نظر شما