شناسهٔ خبر: 50218756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

آخرین و مهم‌ترین اخبار فوتبال ملی و باشگاهی ایران

صاحب‌خبر -

میوندالن باخت، سوشا ۷ گل خورد!

از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ فوتبال نروژ، میوندالن در خانه هوگسوند به میدان رفت و در شرایطی که سوشا مکانی سنگربان ایرانی خود را در ترکیب اصلی داشت با نتیجه ۷ بر صفر شکست سنگینی را متحمل شد. میوندالن با ۱۵ امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات لیگ نروژ قرار دارد.

سهمیه ۳+۱ ایران در لیگ قهرمانان آسیا

سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از جدول بازی های آسیایی و سهمیه کشورهای مختلف رونمایی کرد که سهمیه ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ شده است. در حال حاضر تیم‌های پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر)، فولاد (قهرمان جام حذفی)، سپاهان (نایب قهرمان لیگ برتر) و استقلال (تیم سوم لیگ برتر) نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ هستند و با توجه به سهمیه ۱+۳ تیم‌های پرسپولیس، فولاد و سپاهان مستقیماً راهی آسیا می‌شوند و استقلال باید از مسیر پلی‌آف به این بازی‌ها برسد.

علیپور گل زد، ماریتیمو حذف شد

در چارچوب مرحله سوم جام حذفی پرتغال، ماریتیمو به مصاف وارزیم رفت و در طول ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد. گل اول ماریتیمو را در دقیقه ۵۴ ، علی علیپور به ثمر رساند ولی وارزیم در دقیقه ۸۲ توانست گل تساوی بخش خود را به ثمر رساند. وارزیم در دقیقه ۹۳ گل دوم را وارد دروازه ماریتیمو کرد و در حالی که بسیاری انتظار داشتند تا این تیم شکست بخورد، در دقیقه ۱۲۳ ، رافیک گل تساوی بخش ماریتیمو را به ثمر رساند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی اما ماریتیمو با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا از گردونه مسابقات کنار رود.

لایحه دفاعی استقلال بابت شکایت دیاباته

با توجه به شکایت شیخ دیاباته از باشگاه استقلال، باشگاه دو لایحه دفاعی را در پاسخ به این شکایت به فیفا ارسال کرده است. شیخ دیاباته به دلیل دریافت نکردن مطالباتش از آبی‌ها به فیفا شکایت کرده است. امکان توافق باشگاه استقلال با این بازیکن مقداری سخت‌تر به نظر می‌رسد اما باشگاه در تلاش است که با مذاکره با دیاباته مثل میلیچ بدون هیچ شکایت و محکومیتی به توافق برسد و در نهایت مطالبات میلیچ و دیاباته را بپردازد.

زمان بازی های معوقه پرسپولیس در لیگ برتر اعلام شد

مسابقه دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز جمعه ۳۰ مهر ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می شود. همچنین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از هفته دوم به جای روز یکشنبه ۲ آبان در روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۱۸ در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران روز چهارشنبه ۵ آبان ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نظر شما