شناسهٔ خبر: 50215878 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

موافقت کمیسیون کشاورزی با کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان

آزادی‌خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، گفت:بررسی کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان بود که با رای استمزاجی اعضا تصویب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۲۵ مهر) کمیسیون متبوع خود، گفت: با حضور آقای طحان نظیف ایرادات شورای نگهبان در خصوص طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی مطرح و بخش عمده‌ای از آنها رفع شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعدادی از ایرادات شورای نگهبان از طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی به کمیته بازنگری قوانین کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست ارجاع داده شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دستور کار بعدی کمیسیون کشاورزی بررسی کلیات طرح جهش تولید کشاورزی و منابع طبیعی بود، ادامه داد: با توجه به اینکه مواد طرح مذکور قبل از به تصویب رسیدن طرح امنیت غذایی تدوین شده و در برخی از آنها هم پوشانی و تشابه وجود دارد مراعا باقی ماند تا در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار بگیرد.

آزادی‌خواه با بیان اینکه دستور کار سوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بررسی کلیات طرح نحوه پرداخت به موقع غرامت خسارت دیدگان بیمه کشاورزان بود که با رای استمزاجی اعضا تصویب شد، گفت: در این نشست نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس، سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی حضور داشتند و نظرات خود را در خصوص کلیات طرح مذکور ارائه کردند.

نظر شما