شناسهٔ خبر: 50169846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

از قیمت باورنکردنی بلیت تا تمجید AFC از سیدجلال حسینی؛ پرسپولیس و الهلال در اوج حساسیت

صاحب‌خبر -
از قیمت باورنکردنی بلیت تا تمجید AFC از سیدجلال حسینی؛ پرسپولیس و الهلال در اوج حساسیت
خبرگزاری آریا- پرسپولیس فردا شب به مصاف الهلال عربستان می رود.
به گزارش آریا، در همین رابطه وزارت ورزش عربستان شب گذشته اعلام کرد این بازی با ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می شود. بعد از اعلام برگزاری این بازی با ظرفیت 100 درصدی و آغاز بلیت فروشی این بازی در کمتر یک ساعت تمام  22 هزار و 500 بلیت این بازی فروخته شد تا رکوردی در بلیت فروشی ثبت شود.
نکته جالب در این بلیت فروشی قیمت جایگاه های VIP ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض بود. بلیت های معمولی این بازی به قیمت 50 ریال سعودی(400 هزار تومان) فروخته شد. اما نکته باورنکردنی قیمت جایگاه های VIP  بود که با مبلغ 4500 ریال(معادل 36 میلیون تومان) فروخته شد. شاگردان گل محمدی روز گذشته به ریاض رسیدند و قرار است یک جلسه تمرینی پیش از دیدار با الهلال امروز انجام دهند.
سایت رسمی فیفا به ارزیابی دیدارهای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و از بازی الهلال و پرسپولیس به عنوان حساس‌ترین بازی یاد کرد. سایت فیفا به ارزیابی دیدارهای یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و از بازی الهلال و پرسپولیس به عنوان حساس‌ترین بازی یاد کرد.
سایت فیفا نوشت: پرسپولیس می‌تواند از عملکرد خوب خود در سال‌های 2018 و 2020 امید بگیرد که در آن 2 سال به فینال صعود کرد. ارتش سرخ با کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ حرفه‌ای ایران در این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی قاره و تکمیل قهرمانی داخلی و قاره‌ای است. تیم یحیی گل محمدی می‌تواند روی مهدی ترابی مهاجم خود حساب کند که در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تاجیکستان گلزنی کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا، سیدجلال حسینی را بازیکنی الهام بخش در داخل و خارج از زمین خطاب کرده است. مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره فردا شنبه آغاز می‌شود. در یکی از این بازی‌ها، پرسپولیس ایران از ساعت 21:30 در شهر ریاض میهمان تیم الهلال عربستان است.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به این مسابقات، در خصوص پرسپولیس نوشت:
«تعداد کمی از باشگاه‌ها همانند پرسپولیس عملکرد و نمایش مداومی در لیگ قهرمانان آسیا با حضور در دو فینال از سه دوره گذشته و یک حضور در مرحله نیمه نهایی در سال 2017 داشته‌اند. با این حال عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با شکست مقابل کاشیما آنتلرز و در سال 2020 با شکست برابر اولسان هیوندای از پرسپولیس دور شده است.
موفقیت غول تهرانی منجر به جدایی تعدادی از ستاره‌های این تیم از جمله بشار رسن، شجاع خلیل زاده و احمد نورالهی شد که به تیم‌های جدیدی رفتند. با این حال تیم یحیی گل محمدی همچنان به قدرت ستاره‌ای خود با نفراتی چون وحید امیری و مهدی ترابی می بالد در حالی که سیدجلال حسینیِ کهنه کار و همیشه قابل اتکا حضور الهام بخشی هم در داخل و هم در خارج از زمین دارد.» AFC در ادامه به پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در ایران اشاره و تاکید کرد که این تیم بدون انجام بازی در لیگ برتر آماده دیدار با الهلال شده است.
احمد خلیل بازیکن سابق الهلال در این زمینه گفت: الهلال بازیکنان داخلی و خارجی سطح بالایی دارد و کادرفنی قوی روی نیمکت تیم نشسته است و انتظار داریم بازی متفاوتی مقابل پرسپولیس ایران به نمایش بگذارند.
منصور الموینع دیگر پیشکسوت الهلال درباره بازی، گفت: بازی با پرسپولیس اصلا آسان نیست و بازیکنان باید تمرکز کامل از لحاظ ذهنی داشته باشند چون تمرکز ذهنی مهمترین سلاح برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.
خالد عزیز در دیگر بازیکن سابق تیم سعودی نظری متفاوت داشت و گفت: بازی فردا برای هر دو تیم الهلال و پرسپولیس سخت است. بازیکنان الهلال نباید در این بازی اشتباهی کنند که رقیب ایرانی از آن به نفع خودش استفاده کند. در نتیجه کلید موفقیت در این بازی اشتباه ممنوع است.
عبدالرحمن یوسف دیگر ستاره سابق الهلال در این زمینه، گفت: الهلال تیم بهتری نسبت به پرسپولیس از لحاظ فنی و عددی است. اما نباید به خاطر این موضوع مغرور شوند و باید بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

نظر شما