شناسهٔ خبر: 50161305 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

عون به جعجع: به بازی هایتان پایان دهید

صاحب‌خبر -

شفقنا- روزنامه الاخبار نوشت: محافلی در داخل کاخ ریاست جمهوری لبنان گفته اند که میشل عون روز گذشته و در پی ناآرامی های مقابل کاخ دادگستری این کشور در بیروت، با سمیر جعجع رئیس حزب «القوات اللبنانیه»(نیروهای لبنانی) تماس تلفنی برقرار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، الاخبار افزود: میشل عون در این تماس تلفنی ضمن ابراز ناراحتی از تحولات اخیر به سمیر جعجع گفته است: بازی های خود را متوقف کنید.

براساس نوشته این روزنامه، سمیر جعجع نیز در واکنش به سخنان میشل عون گفت که او مسئول آنچه اتفاق افتاده نیست و افرادی غیرسازماندهی شده از غیرنظامیان ولو اینکه لباس نظامی هم پوشیده باشند، لزوما عضو نیروهای لبنانی نیستند.

براساس نوشته این روزنامه، میشل عون در این تماس تلفنی پس از سخنان سمیر جعجع، بار دیگر از او خواست که بازی هایش را متوقف کند و به تماس پایان داد.

گفتنی است روز گذشته و در پی تظاهرات مسالمت آمیز هواداران حزب الله و جنبش امل در بیروت که علیه «طارق البیطار» قاضی پرونده انفجار بندر بیروت به خیابان آمده بودند و به سمت ساختمان وزارت دادگستری این کشور حرکت می کردند، از سوی افراد ناشناسی در ساختمان های مجاوز هدف تیراندازی قرار گرفتند که در نتیجه آن شش نفر کشته و بیش از ۳۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

حزب الله و جنبش امل در بیانیه ای، حزب «القوات اللبنانیه»(نیروهاهای لبنانی) را مسئول حوادث روز گذشته دانستند و عنوان کردند که عناصری از این حزب تظاهرات کنندگان را از روی عمد هدف قرار دادند.

خبر را در العهد و الاخبار ببینید

نظر شما