شناسهٔ خبر: 50129902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

دستگیری فرزندی که قاتل پدر شد

کرمان - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که پدرش را به قتل رسانده است، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در سطح شهر کرمان مأموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی بلافاصله در صحنه حضور یافتند و مشاهده کردند فردی حدوداً ۵۴ ساله توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

وی گفت: بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی توسط مأموران کلانتری ۱۹ سرنخ هائی به دست آمد که در نهایت با توجه به شواهد، مستندات و هوشیاری مأموران مشخص شد فرد مقتول توسط فرزندش به قتل رسیده است.

سرهنگ امینائی بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۹ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در خاتمه با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز، افزود: بی شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و لحظه‌ای درنگ نکرد تا در کنار تهذیب نفس و گرایش به اخلاق و دین، راه کمال و تقرب الی الله و صراط مستقیم در این گذر فراهم شود و از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آید.

نظر شما