شناسهٔ خبر: 50084494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد:

دستگيري عامل تبليغ دروغين فروش بليت بازي ايران و کره جنوبي

صاحب‌خبر -
دستگيري عامل تبليغ دروغين فروش بليت بازي ايران و کره جنوبي
خبرگزاری آریا- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل تبلیغ دروغین "فروش بلیت دیدار بازی تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رامین پاشایی گفت: شخصی که در شبکه‌های اجتماعی با تبلیغات مختلف و دروغین، مدعی فروش بلیت بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و کره جنوبی در استادیوم آزادی شده بود، شناسایی شد.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از اقدامات فنی و تخصصی متهم را احضار و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی کردند.
سرهنگ پاشایی تصریح کرد: خوشبختانه با اشراف اطلاعاتی کارشناسان سایبری، فرصت ارتکاب جرم از این فرد گرفته شد و وی چند ساعت پس از اقدام مجرمانه خود دستگیر شد.
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا افزود: متهم اعتراف کرد که به قصد کلاهبرداری از هموطنان، فروش این بلیت‌ها را حتی تا مبلغ دو میلیون تومان به طعمه‌های خود پیشنهاد داده است.
وی با بیان اینکه حضور هر گونه تماشاچی در این مسابقه تابع قوانین و مقررات خاص فدراسیون فوتبال و اطلاع رسانی آن‌ها خواهد بود؛ از شهروندان خواست فریب تبلیغات مجرمان سایبری را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه جرایم در فضای مجازی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 093680 یا وب‌سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به کارشناسان ما اطلاع دهند؛ بنابراین گزارش، تیم‌های فوتبال ایران و کره ساعت 17 فردا (سه شنبه) در چارچوب بازی‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

نظر شما