شناسهٔ خبر: 49993085 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

النخاله:

مقاومت گزینه ملت فلسطین تا رسیدن به آزادی است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت گزینه عموم ملت فلسطین تا زمان رسیدن به آزادی و رهایی از بند اشغالگری است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، زیاد النخاله امروز چهارشنبه در سخنانی به مناسبت 34امین سالروز تاسیس این جنبش بر پایبندی ملت و گروه‌های فلسطینی به گزینه مقاومت تاکید کرد.

 

النخاله بر ضرورت مقابله و رویارویی با اشغالگران اسرائیلی در شهرها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری و قدس تاکید کرد و گفت مادامی که فلسطینیان اتحاد و همبستگی نداشته باشند، دشمن هر زمان، هر کسی را که بخواهد بازداشت می‌کند.

 

وی بار دیگر بر مخالفت قاطع خود با هرگونه طرح صلح یا پروژه عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی تاکید و تصریح کرد که هرگونه برقراری روابط با این رژیم به ضرر ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین خواهد بود.

 

دبیرکل جهاد اسلامی عموم فلسطینیان در کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی 1948 را به ادامه رویارویی با اشغالگران صهیونیست و دفاع از مقدسات فلسطین به ویژه مسجد مبارک الاقصی فراخواند.

 

زیاد النخاله اظهار داشت که حوادث پس از فرار اسرا از زندان جلبوع، همبستگی مردمی ایجاد شده در فلسطین و کشورهای عربی و شهادت شماری از مبارزان فلسطینی در جنین و قدس و اطراف آن در درگیری با دشمن صهیونیستی، همگی ثابت کرد که این سرزمین برای ماست و دشمن رو به زوال و نابودی است و در برابر چنین دشمن اشغالگری نباید لحظه‌ای از مقاومت دست کشید.

 

النخاله عنوان کرد که نبرد شمشیر قدس در فلسطین ضعف و پوشالی بودن امنیت دشمن را برای جهانیان ثابت کرد و به همه نشان داد که عادی‌سازی روابط با دشمن، طرح‌های صلح دروغین و افتتاح سفارتخانه‌های این رژیم در پایتخت کشورهای عربی به هیچ وجه نمی‌تواند واقعیت‌ها را تغییر دهد.

 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما