شناسهٔ خبر: 49987447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۷۶ تن موادمخدر در سیستان وبلوچستان/انهدام ۴۰باند سازمان یافته

زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۴۰ باند سازمان یافته مواد مخدر و کشف ۷۶ تن مواد مخدر در استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد طاهری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در مدت ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۰ باند سازمان یافته مواد مخدر در سطح استان سیستان و بلوچستان منهدم شده و ۷۶ تن مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۸۰ عملیات پلیسی در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون انجام شده است، افزود: ۱۲۰ برنامه مختلف در هفته ناجا در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۹ فقره درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر انجام شده است، ادامه داد: طی این درگیری‌ها ۹ نفر از اشرار مسلح به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت دستگیری اشرار مسلح در استان سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: طی این مدت ۴۹ قبضه سلاح جنگی از قاچاقچیان کشف و ۴۴۹ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت نیز از اشرار و قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سردار طاهری با اشاره به اینکه مبارزه با جرایم اقتصادی و قاچاق کالا یکی از مهمترین مأموریت‌های نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۲۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان کالای قاچاق در استان توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت سه میلیون و ۸۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سیستان و بلوچستان کشف شده است، بیان کرد: مقابله با قاچاق سوخت به ویژه در گلوگاه‌ها در اولویت پلیس قرار دارد.

نظر شما