شناسهٔ خبر: 49906321 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز ثبت نام چهارمين دوره ملي آموزش داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

صاحب‌خبر -
آغاز ثبت نام چهارمين دوره ملي آموزش داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز
خبرگزاری آریا- مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام چهارمین دوره ملی توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان کشور و در قالب یازده تخصص خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آقای محمدرضا مسیب زاده گفت: این دوره برای توانمندسازی داوران در 2 سطح مقدماتی و تکمیلی، ویژه فرهنگیان سراسرکشور برگزار می‌شود که همه فرهنگیان علاقه‌مند به داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز می‌توانند در مرحله مقدماتی، شرکت کنند.
وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ارتقا سطح علمی، مهارتی و آشنایی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز با آیین نامه‌ها و شیوه‌های جدید داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری است.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ادامه داد: فرهنگیانی که سابقه داوری مسابقات را دارند یا علاقه‌مند به داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز هستند، می‌توانند در قالب تخصص‌های «تجوید»، «حسن حفظ»، «صوت»، «لحن»، «وقف و ابتدا»، «نهج البلاغه»، «صحیفه سجادیه»، «تفسیر قرآن کریم»، «احکام»، «انشا نماز» و «مداحی» به کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در «شبکه شاد» مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
آقای مسیب زاده گفت: پیش آزمونی برای شرکت کنندگان بر اساس محتوای آیین نامه‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مندرج در «کتاب ندای رحمت» برگزار خواهد شد و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، مجوز حضور در سطح مقدماتی را کسب خواهند کرد.
وی ادامه داد: افرادی که در آزمون‌های فرآیندی و آزمون عملی سطح مقدماتی حد نصاب نمره لازم را کسب کنند، مجوز حضور در مرحله تکمیلی دوره که در صورت عادی شدن شرایط کرونایی کشور بصورت حضوری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، را خواهند یافت.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از هشتم تا 30 مهر1400 به کانال @mosabeghatfarhangianmedu به شبکه شاد مراجعه کنند.

نظر شما