شناسهٔ خبر: 49890690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس هواشناسی:

این هفته خبری از بارندگی در اصفهان نیست/ افزایش غبارآلودگی هوا

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: این هفته خبری از بارندگی در نواحی مرکزی کشور و استان اصفهان نیست و تنها افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تا پنج روز آینده در استان اصفهان جو پایدار است و بارندگی نخواهیم داشت زیرا بارش‌ها بیشتر نیمه شمالی کشور، حاشیه خزر و مناطق جنوبی را در برمی گیرد اما در نواحی مرکزی خبری از بارندگی نیست و در اصفهان افزایش ابر به ویژه در ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: آسمان بیشتر مناطق استان در هفته پیش رو صاف تا قسمتی ابری و وزش باد پدیده غالب است ضمن اینکه از فردا شنبه غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان به افزایش شاخص آلودگی هوا منجر می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما