شناسهٔ خبر: 49852094 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نظارت نمايندگان وزارت راه بر بازگشت هوايي زائران اربعين

صاحب‌خبر -
نظارت نمايندگان وزارت راه بر بازگشت هوايي زائران اربعين
خبرگزاری آریا- سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی، راه‌های ارایه خدمات بهتر را به زائرانی که از طریق هوایی به کشور باز می‌گردند بررسی می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آقای حسین مذنب افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی همراه با تیم بازرسی و سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در فرودگاه‌های عراق، راه‌های ارایه خدمات بهتر را به زائرانی که از طریق هوایی به کشور باز می‌گردند بررسی می‌کنیم.
وی در خصوص بازگشت زائران اربعین گفت: در یک هفته گذشته که تیم ویژه وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه امام مستقر شدند، 26 پرواز فوق العاده و ویژه شامل 20 پرواز شرکت‌های داخلی و 6 پرواز خارجی با ظرفیت بیش از 5 هزار نفر را خارج از ظرفیت ایرلاین‌ها به عتبات عالیات منتقل کردیم.
مذنب ادامه داد: تعداد فراوانی شکایت از ایرلاین‌ها، شرکت‌ها و سایت‌های خدماتی- مسافرتی تنظیم و به سازمان هواپیمایی کشوری ارجاع شد که بعد از تکمیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. همچنین با چند شرکت متخلف برخورد قضایی شده است.
سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تیم‌های بازرسی ویژه در تمام فرودگاه‌هایی که پرواز اربعین داشتند، مستقر بودند و کمک کردند تا این خدمات به نحو مناسب ارایه شود.
وی گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی با تیم بازرسی و سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری به عراق آمدیم تا راه‌های هرچه بهتر ارایه خدمات را به زائرانی که می‌خواهند از طریق هوایی به کشور بازگردند را بررسی کنیم.
مذنب با تاکید بر اینکه بازگشت زائران اربعین از طریق هوایی تسهیل می‌شود، توصیه کرد: هموطنان بلیت برگشت را از ایران تهیه کنند. زیرا هم کم‌هزینه‌تر است و هم برای دریافت رمز دوم با مشکل مواجه نمی‌شوند.
وی تصریح کرد: هموطنان از طریق خانواده‌های خود در کشور برای گرفتن بلیت اقدام کنند.
مذنب توضیح داد: راه‌های بازگشت زائران اربعین به کشور تسهیل می‌شود تا هموطنان در فرآیند کوتاهی به کشور بازگردند.

نظر شما