شناسهٔ خبر: 49834100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون تجمیعی دارالمرحمه حرم رضوی بازدید کرد

گروه استان‌ها-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: واکسیناسیون در رواق حرم مطهر رضوی با حضور نیروهای داوطلب انجام می‌شود و امیدواریم با استقبال مردم، مقداری از مشکلات حل شود.با راه‌اندازی اینگونه مراکز در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز مختلف می‌توان به سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کمک کرد. 

وی افزود: با توجه به اینکه موج پنجم شیوع کرونا رو به اتمام است، فرصت سه تا چهار هفته‌ای به عنوان فرصت طلایی برای واکسیناسیون فراهم شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: روند واکسیناسیون بسیار عالی است و در این زمینه به قله‌ نزدیک شده‌ایم،امیدواریم بتوانیم طی 2 تا سه هفته آینده پیروزی مردم را در امر واکسیناسیون جشن بگیریم.

گفتنی است، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی واقع در رواق دارالمرحمه هر روز از ساعت 9 تا 24 جهت واکسیناسیون زائران و مجاوران فعال است.

انتهای پیام/ز

 

 

نظر شما