شناسهٔ خبر: 49792899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رشیدی: به خاطر منافع ملی استعفا کردم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری معرفی شد

مراسم تودیع محمود رشیدی و معارفه رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمود رشیدی که به دلیل به رسمیت شناخته نشدن از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مجبور به استعفا از ریاست فدراسیون بعد از گذشت حدود 4 ماه از انتخابات شد.


با پذیرفته شدن استعفای رشیدی امروز مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری باحضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان دوچرخه سواری در محل فدراسیون برگزار شد.


در ابتدای این مراسم محمود رشیدی اظهار داشت: در مدت 4ماهه حضورم در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان فرد مورد تایید مجمع انتخاباتی سعی کردم تمام و کمال در خدمت این رشته باشم و باتوجه به شرایطی که متاسفانه بوجود آوردند به رعایت احترام به جامعه دوچرخه سواری و منافع ملی کشورم ترجیح دادم از سمت خود استعفا کنم.

 


در پایان نیز رسول هاشم کندی سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزاری انتخابات، برنامه ریزی جهت آماده سازی تیم های ملی جهت حضور در بازی های آسیایی و برگزاری رویدادهای داخلی را از مهمترین برنامه های پیش روی خود دانست و از همه اعضای خانواده دوچرخه سواری درخواست کرد تا کمک کنند در فضایی بدور از حاشیه و با یکدلی، دوچرخه سواری را به جایگاه واقعی خود بازگردانند.

برچسب‌ها:

نظر شما