شناسهٔ خبر: 49792494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی فوتسال| بازیکن قزاقستان: ایران تیمی سرسخت و یکی از بهترین‌های جهان است

بازیکن تیم ملی فوتسال قزاقستان از حریف این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی لیتوانی تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داگلاس جونیور در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درخصوص پیروزی 7 بر صفر قزاقستان مقابل تایلند در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی اظهار داشت: از این پیروزی خوشحال هستیم. هر دیدار مرحله حذفی جام جهانی دشوار است و دیدیم ژاپن و ویتنام چقدر کار برزیل و روسیه را سخت کردند. دو بار با تایلند بازی کردیم که در هر دو بار پیروز شدیم، اما جام جهانی متفاوت است. هدف ما پیروزی بود و و برتری 7 بر صفر نتیجه‌ای فوق‌العاده بود.

وی با اشاره به صعود قزاق‌ها به جمع هشت تیم پایانی جام برای نخستین بار در تاریخ تصریح کرد: ما در جام جهانی کلمبیا هم به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بودیم. هدف ما پیش از شروع مسابقات لیتوانی، رسیدن به مرحله‌ای فراتر از یک‌هشتم نهایی بود و حالا هدفی جدید برای خود ترسیم کرده‌ایم.

بازیکن تیم ملی قزاقستان که سایت فیفا لقب «مرد آهنی» را به او داده است، درخصوص تقابل با شاگردان محمد ناظم‌الشریعه گفت: ایران برای مدتی طولانی ثابت کرده که یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها واقعاً تیمی سرسخت هستند و بازیکنانی درخشان دارند. این بازیکنان مدت‌هاست کنار یکدیگر بازی کرده‌اند. ما مدتی پیش مقابل این تیم به میدان رفتیم که متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم و می‌دانیم کاری بسیار سخت خواهیم داشت.

جونیور در پاسخ به این پرسش که آیا قزاقستان می‌تواند قهرمان جام جهانی لیتوانی شود یا خیر، خاطرنشان کرد: این موضوع رویای ما و یکی از بزرگترین شوک‌ها در تاریخ فوتسال است. ما نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌ایم و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا رسیدیم. می‌دانیم چه قابلیت‌هایی داریم و قهرمانی ما شگفتی بزرگی برای فوتسال جهان خواهد بود که ما را شگفت زده نمی‌کند. مردم قزاقستان باورنکردنی هستند و دوست داریم چنین کاری برای آنها انجام دهیم.

وی در خصوص شرایط فوتسال قزاقستان بیان کرد: فوتسال در قزاقستان به طرزی باورنکردنی پیشرفت کرده و 13 تا 15 هزار هوادار در دیدارهای خانگی تیم غیرت به سالن می‌آیند. می‌توانم بگویم آنها برای فوتسال از خود فوتسال احساساتی‌تر هستند. ما می‌شنویم که آنها جیغ می‌زنند و همین به ما انگیزه می‌دهد.

بازیکن برزیلی‌الاصل تیم ملی قزاقستان درباره تقابل احتمالی با سلسائو در فینال جام جهانی عنوان کرد: رویای نهایی من، بازی با برزیل در فینال است که بزرگترین لحظه دوران بازی من و رویای قزاقستانی‌ها خواهد بود. همه می‌دانند برزیل به ورزش فوتسال معنی می‌دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما