شناسهٔ خبر: 49792115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بررسی مهمترین عناوین رسانه های صهیونیستی (26 سپتامبر)؛

استقبال تل آویو از کنفرانس اربیل/ تجمع اعتراضی مقابل محل سکونت وزیر اقتصاد اسرائیل/ ادعای صهیونیستها درباره ترور یکی از فرمانده قسام/ خنجر از پشت تشکیلات خودگردان سوژه کانال 12

اسرائیل به سرعت از این نشست در پایتخت کردستان استقبال کرد، اما دولتهای عراق و کردستان به نشانه بی خبری، شانه های خود را بالا انداختند و آن را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)،  مهمترین موضوعات امروز26 سپتامبر 2021 در رسانه های صهیونیستی به شرح زیر است:

 

استقبال تل آویو از کنفرانس اربیل
روعی کایس خبرنگار کان درباره برگزاری کنفرانس اربیل گفت: درخواست عراق برای عادی سازی روابط با اسرائیل؟ آیا پیشرفتی وجود دارد؟ ظاهراً نه ، اما فراخواندن عمومی صدها نفر از قبیله ها و شخصیت های مشهور برای چنین همایشی در عراق، رویدادی کم سابقه است.


وی افزود: اسرائیل به سرعت از این نشست در پایتخت کردستان استقبال کرد، اما دولتهای عراق و کردستان به نشانه بی خبری، شانه های خود را بالا انداختند و آن را محکوم کردند.

 

تجمع اعتراضی مقابل محل سکونت وزیر اقتصاد اسرائیل
کارآموزان بخش پرستاری در اراضی اشغالی که به ساعات کاری خود معترضند و تهدید کرده اند که اگر ساعات کاری آنها به زیر ۱۶ ساعت در هفته کاهش نیابد،به تظاهرات ادامه خواهند داد.


آنها اکنون هر هفته ، ۲۶ ساعت دوره کارآموزی سپری می‌کنند. پلیس رژیم صهیونیستی نیز تعدادی از معترضان را بازداشت کرد.


خیانت تشکیلات خودگردان سوژه کانال 12
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که ترور ۴ نفر از مبارزان مقاومت در حمله بامداد امروز به جنین و قدس، نتیجه همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان و دیدارهای اخیر رهبران این تشکیلات با مسئولان اسرائیلی و اعضای کنست بود.

 

وخامت حال یک نظامی صهیونیست در درگیریهای کرانه باختری
منابع صهیونیستی از زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی در درگیری‌های بامداد امروز در جنین و قدس خبر دادند. این منابع از وخامت حال یکی از این نظامیان خبر داده اند.

 

ادعای صهیونیستها درباره ترور یکی از فرمانده قسام
ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید احمد زهران یکی از افرادی که بامداد امروز یکشنبه در حمله نیروهای این رژیم به کرانه باختری به شهادت رسید، از فرماندهان گردان‌های قسام و مسئول تشکیلات نظامی است که اخیرا در این منطقه تشکیل شد.


منابع عبری زبان تاکید کردند که زهران از مدت‌ها پیش تحت تعقیب ارتش رژیم صهیونیستی بود.


زهران از بادیه‌نشینان منطقه‌ای نزدیک به شهرک بیت عنان در شمال غرب قدس است.


پایگاه خبری "انتلی تایمز" نیز به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا همسر و پسر عموی زهران را برای تحت فشار قرار دادن و پیدا کردن او، بازداشت کرده بود.

 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما