به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مشکلات پیشِروی زائران اربعین گویا تمامی ندارد، سختیهای تهیه بلیت هواپیما و گرانفروشی کم بود؛ این بار گیتهای فرودگاه امام خمینی(ره) هستند که توان و جان زائران را میگیرند، زائرانی که بلیت و تست pcr و ویزای معتبر در دست دارند اما باید ساعتها پشت گیتهای خالی از مسئول منتظر بمانند تا سوار هواپیما شوند.
اغلب زائران در روزهای منتهی به اربعین، با تأخیر چندساعته مواجهاند. ساعتی پیش ویدئویی در شبکههای مجازی منتشر شد که وضعیت مسافران یکی از شرکتهای هواپیمایی را روایت میکرد؛ مسافرانی که نامشان بهیکباره از لیست پرواز خط خورده بود، البته این داستان، نمونهای از اتفاقاتی است که رسانهای شده است.
سوءمدیریت درحالی زائران اربعین را با سختی روبهرو میکند که امسال با کاهش سهمیه زائران تا 60 هزار نفر حداقل انتظار میرفت مدیریت اعزام زائران با کیفیت بهتری صورت بگیرد.
این حجم از بیبرنامگی، بیتوجهی به شأن و کرامت زائران در فرودگاه امام خمینی(ره) غیر قابل توجیه است. سختگیری برای دریافت مجوز پرواز در فرودگاه در حالی است که صدها نفر برای رفتن به سفرهای غیرزیارتی و گردشگری بهراحتی وارد هواپیما میشوند و ایران را بهمقصدهای مورد علاقهشان تَرک میکنند.
انتهای پیام/+
∎
نظر شما