شناسهٔ خبر: 49769137 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سردار عبدالهی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

افرادی که سربازی را اتلاف وقت می‌دانند، اهمیت امنیت را نمی‌فهمند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره سخن کسانی که سربازی را اتلاف وقت می‌دانند، گفت: این افراد اهمیت امنیت را نمی‌فهمند. امنیت مهم‌ترین رکن در کشورهاست که اگر نباشد، نمی‌توان کاری کرد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم گرامی‌داشت روز سرباز که در سالن شهید میثمی این ستاد برگزار شد، گفت: دفاع مقدس آغازی بر ذلت دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و نشان دادن اقتدار ایرانیان به جهانیان بود و امروز ابرقدرت‌ها در منطقه، ذلیل شده‌اند.

 

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی در شرایطی رخ داد که انقلاب اسلامی تازه پیروز شده بود، افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با به‌کارگیری گروه‌های ضد انقلاب و سلطنت‌طلبان در داخل کشور و استفاده از صدام و شروع جنگ به دنبال شکست انقلاب اسلامی بودند.

 

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با شروع جنگ، ارتش انقلابی، مسلمان و وفادار به امام (ره) خیلی سریع سازماندهی شد و نقش مؤثری در ابتدای جنگ ایفا کرد.

 

سردار عبداللهی ادامه داد: با ساماندهی نیروهای ارتش، سپاه و بسیج، دشمنی که می‌خواست یک هفته‌ای کل کشور را تسخیر کند، در دستیابی به اهداف خود ناکام ماند و شکست خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی، همزمان با دو ابرقدرت وارد جنگ شدیم و توانستیم با فرماندهی امام(ره) بر آن‌ها فائق بیاییم.

 

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: دفاع مقدس سند افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران شد و در این جنگ حتی یک وجب از خاکمان به دست دشمن نیفتاد.

 

سردار عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه «سربازی» یک امر مقدس است، افزود: حفظ حدود و ثغور جمهوری اسلامی و برقراری امنیت، امری مقدس محسوب می‌شود.

 

وی سربازی را فرصتی مغتنم برای جوانان دانست و عنوان کرد: نیروهای مسلح در امر برقراری امنیت همانند یک پیکره است که هر عضو یک کار را انجام می‌دهد و اگر عضوی دچار مشکل شود، پیکر دچار مشکل می‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح درباره سخن کسانی که سربازی را اتلاف وقت می‌دانند، گفت: این افراد اهمیت امنیت را نمی‌فهمند. امنیت مهم‌ترین رکن در کشورهاست که اگر نباشد، نمی‌توان کاری کرد و همگان این موضوع را در سوریه و عراق دیده‌ایم.

 

سردار عبداللهی اظهار داشت: امنیت کشور در سخت‌ترین شرایط نیز برقرار بوده است و همه ما امروز به‌عنوان اعضای یک پیکر در برقراری امنیت نقش داریم.

 

وی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا بیش از 200 تدبیر در حوزه سربازان دارند، گفت: باید مراقب سربازان باشیم. در نظام جمهوری اسلامی ایران توهین، اهانت و برخورد بد وجود ندارد و اگر موردی وجود داشته باشد، باید با آن برخورد شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان باید از فرصت سربازی استفاده کنند و مهارتی را فرا بگیرند؛ زیرا پایان سربازی، آغاز کار و اشتغال و پرداختن به موضوع ازدواج است؛ لذا سربازان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند تا آغاز خوبی داشته باشند.

نظر شما