شناسهٔ خبر: 49755422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی استاندار ویژه خوزستان؛

ابراز همدردی رئیس جمهور به خانواده علی لندی ابلاغ شد

ایذه- استاندار ویژه خوزستان، امروز با حضور در مجلس یادبود زنده‌یاد علی لندی ابراز همدردی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را به خانواده او ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز با حضور در مجلس یادبود زنده‌یاد علی لندی قهرمان ملی و نوجوان شجاع ۱۵ ساله ایذه‌ای ابراز همدردی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت را به خانواده وی ابلاغ کرد.

خلیلیان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: نوجوان شجاع و دلیر ایذه‌ای با شجاعت تمام به دل آتش رفت و دو نفر از هموطنان خانم را در آتش نجات داد و خود درگیر آتش شد.

وی ادامه داد: به دلیل سوختگی زیاد کار این نوجوان بیمارستان کشیده شد اما معالجاتش مؤثر واقع نشد و این نوجوان به رحمت خدا رفت.

خلیلیان با قدردانی از این نوجوان شجاع افزود: این کار نشان‌دهنده این است نوجوانان این مرز و بوم با شجاعت توسط خانواده‌ها تربیت می‌شوند و در موقع مقتضی از ناموس و وطن خود دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه قطعاً مردم خوزستان و ایران روح این نوجوان را گرامی خواهند داشت، اظهار کرد: امروز در شهر ایذه هستیم و برای ابراز همدردی با بازماندگان این نوجوان در منزل آن مرحوم حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین در این مراسم عبدالله ایزدپناه رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که حضور داشت، همدردی رئیس خانه ملت را به خانواده این نوجوان ایثارگر ابلاغ کرد.

علی لندی نوجوان ۱۵ ساله و اهل شهرستان ایذه استان خوزستان در یک حادثه آتش سوزی در ایذه با ایثار و از خودگذشتگی جان دو زن را نجات داد و خود دچار سوختگی شدید شد.

نظر شما