شناسهٔ خبر: 49713244 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد:

خدمات 2 مرکز درماني در کربلا و نجف به زائران ايراني

صاحب‌خبر -
خدمات 2 مرکز درماني در کربلا و نجف به زائران ايراني
خبرگزاری آریا- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: دو مرکز پزشکی حج و زیارت در کربلا و نجف اشرف به زائران ایرانی نیازمند به خدمات پزشکی و درمانی خدمت رسانی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، آقای علی رضا رشیدیان که از دیروز به منظور بررسی اقدامات و تدارکات انجام شده برای خدمت رسانی به زائران اربعین به عراق سفر کرده در جریان این سفر با حضور در درمانگاه نباء جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در شهر نجف اشرف که به صورت موقت برای خدمت رسانی به زوار ایرانی اربعین حسینی فعال شده از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی و فعالیت این مرکز قرار گرفت.
وی همچنین گفت: ستاد بیمه‌ای نیز در سه شهر زائرپذیر عراق کربلا (دفترمرکزی)، نجف و کاظمین استقرار کامل پیدا کرده و آماده خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) است.
رئیس سازمان حج و زیارت افزود: با بیمارستان‌های حکیم و صدر در شهر نجف و نیز بیمارستان امام حسین (ع) و زین العابدین (ع) در شهر کربلا مذاکره و مقرر شده تا به زائرین ایرانی همانند زائرین عراقی خدمات دهند.
آقای رشیدیان با بیان اینکه بخش‌ها مختلف این درمانگاه از جمله بخش‌های داروخانه، آزمایشگاه و خدمات پرستاری در این درمانگاه فعال شده و آماده ارایه خدمات درمانی به مراجعین نیازمند است گفت: امیدواریم تا در قالب قرارداد منعقده فی مابین شرکت سهامی بیمه ایران و سازمان حج و زیارت بتوانیم به بهترین شکل به زائران خدمت رسانی کنیم.
وی ضمن عیادت از نخستین زائر بستری موقت در مرکز درمانی نباء گفت: امیدواریم هیچ زائر ایرانی بیمار نشود، اما آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی در کربلا و نجف فراهم شده است.

نظر شما