شناسهٔ خبر: 49694617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اسماعیل نصرآبادی:

خیرین سبزواری ۸۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند

موج نیوز

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار بیان کرد: ارزش هر تبلت حدود ۳ میلیون تومان می باشد و حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان سبزوار، در آستانه سال تحصیلی برای تامین لوازم تحصیلی، نیازمند کمک خیران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اسماعیل نصرآبادی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در نشست با مدیران مدارس این شهرستان عنوان کرد: اهدای ۸۰۰ تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سبزوار به همت خیرین این شهرستان انجام پذیرفت.

نصرآبادی در ادامه این سخنان افزود: این تعداد تبلت با کمک خیران و با هدف دسترسی دانش‌آموزان به شبکه شاد، در بین دانش آموزان مناطق محروم و روستایی سبزوار، توزیع شده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار همچنین یادآور شد: ارزش هر تبلت حدود ۳ میلیون تومان می باشد و حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان سبزوار، در آستانه سال تحصیلی برای تامین لوازم تحصیلی، نیازمند کمک خیران هستند که انتظار می‌رود با کمک نیکوکاران از طریق جشن عاطفه ها، بخش عمده‌ای از این ملزومات، تامین شود.

نصرآبادی دز خاتمه تصریح کرد: هم اینک ۸۵ درصد دانش آموزان سبزواری به شبکه شاد دسترسی دارند، ۱۰ درصد از دانش آموزان سبزوار  بخاطر مسائل فنی دسترسی ناپایداری به شبکه شاد دارند و ۵ درصد نیز محروم از دسترسی به اینترنت هستند.

نظر شما