شناسهٔ خبر: 49643654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بزرگترین مرکز تزریق واکسن در استان فارس در حرم شاهچراغ (ع) راه‌اندازی می‌شود

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فعالیت ۶۹ مرکز تزریق واکسن در استان گفت: هفتادمین مرکز در حرم مطهر احمد‌بن موسی(ع) توسط ناحیه بقیه‌الله(عج) افتتاح می‌شود که بزرگ‌ترین مرکز تزریق واکسن در استان است.

صاحب‌خبر -

سردار یدالله بوعلی در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی ناحیه احمدبن موسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی یکی از مراکزی است که در جنوب شرقی شیراز افتتاح و به 68 مرکز تجمیعی استان افزوده می‌شود. 

وی با بیان اینکه این مرکز به طور خاص مربوط به ناحیه احمدبن موسی(ع) شهر شیراز است گفت: شش مرکز به طور مستقل از طریق نواحی اداره می‌شود و  فردا هم هفتادمین مرکز در حرم مطهر احمد‌بن موسی(ع) توسط ناحیه بقیه‌الله(عج) افتتاح می‌شود که با افتتاح این مرکز، بزرگ‌ترین مرکز تزریق واکسن در استان می‌شود.

بوعلی گفت: مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی ناحیه احمدبن موسی شیراز، ظرفیت روزانه 2 هزار نفر تزریق دارد و در صورت استقبال و نیاز از نظر نیرو و تجهیزات ظرفیت شبانه‌روزی شدن را دارد.

وی تاکید کرد: همه ما در راستای ماموریت علوم پزشکی همراه و همگام با آنان عمل می‌کنیم و محوریت در مهار کرونا، با دانشگاه علوم پزشکی است.

فرمانده سپاه فجر فارس، سپاه را همراه و کمک دانشگاه علوم پزشکی دانست که هیچ جدایی میان آنها نیست و کارهای انجام شده در این راستا هم با تائید علوم پزشکی است.

وی با یادآوری اینکه در این مرکز نیروی هوافضای سپاه و ناحیه احمدبن‌موسی(ع) به طور مشترک مسئولیت کار را بر عهده داشته و امکانات مورد نیاز را تامین کردند تصریح کرد: هر چقدر این مراکز توسعه بیشتری داشته باشد، نگرانی و اتلاف وقت مردم کمتر ‌می‌شود.

بوعلی با یادآوری اینکه در روزهای آتی با دو موج حضور مردم جهت تزریق روبه‌رو هستیم گفت: عده‌ای دز دوم واکسن را در یکی دو هفته آینده تزریق می‌کنند، و  تزریق واکسن دانش‌آموزی را نیز پیش رو داریم و افتتاح مراکز یکی پس از دیگری هم با این هدف است که در این موج، دچار مشکل و اتلاف وقت برای مردم نباشیم تا مردم با فراغ بال برای تزریق بیایند.

انتهای پیام/424/ح

نظر شما