شناسهٔ خبر: 49641863 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بررسی مهمترین عناوین رسانه های صهیونیستی (19 سپتامبر)؛

افشای ماموریت محرمانه اسرائیل در شمال عراق در سال 2017/ تقویت سیستم گنبد آهنین در اطراف غزه/ انتقاد تحلیلگران از ضعف ساختار امنیتی اسرائیل/ بازتاب رزمایش جدید موشکی حماس

ماموریت محرمانه گروه اسرائیلی در آوریل 2017 در زمان حضور داعش در منطقه ای نزدیک کردستان عراق انجام شده و در آن زمان مقامات اقلیم کردستان عراق در جریان این مساله قرار داشته و با آن موافقت کرده اند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)،  مهمترین موضوعات امروز  19سپتامبر 2021 در رسانه های صهیونیستی به شرح زیر است:

 

افشای ماموریت محرمانه اسرائیل در  شمال عراق در سال 2017

 

روزنامه تایمز اسرائیل در گزارشی، ماموریت محرمانه یک گروه اسرائیلی در سال 2017 برای مرمت یکی از قبور مقدس یهودیان در اراضی شمال عراق را فاش کرده است.


بنابراین گزارش، این ماموریت در آوریل 2017 در زمان حضور داعش در منطقه ای نزدیک کردستان عراق انجام شده و در آن زمان مقامات اقلیم کردستان عراق در جریان این مساله قرار داشته و با آن موافقت کرده اند.

 

چگونگی بازداشت دو اسیر فلسطینی در جنین


ارتش رژیم صهیونیستی دو اسیر باقی مانده از 6 اسیر فراری از زندان جلبوع را هم بازداشت کرد.


شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان ارتش این دو اسیر را در شهر جنین بازداشت کردند.


در همین حال، الون بن دیوید روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ایهم کممجی و مناضل انفیعات دو اسیر فراری از زندان جلبوع را در شهر جنین بازداشت کرده است.


اور هیلر  خبرنگار اسرائیلی هم بیان کرد که نیروهای ویژه یگان یمام پس از اینکه سرویس‌های امنیتی عمومی رژیم صهیونیستی شاباک اطلاعاتی را در مورد محل حضور دو اسیر فراری از زندان جلبوع بدست آوردند، آن‌ها را بازداشت کردند.


نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بازداشت این دو اسیر فراری از جنین عقب‌نشینی کردند.


بدین ترتیب، تمامی 6 اسیری که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند، مجددا به بازداشت رژیم صهیونیستی درآمدند.

 

تقویت سیستم گنبد آهنین در اطراف غزه


ارتش رژیم صهیونیستی پس از بازداشت دو اسیر فلسطینی در جنین، از تقویت سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین در اطراف غزه خبر داد.


رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد: پس از بازداشت 6 اسیر فلسطینی، سیستم گنبد آهنین در راستای مقابله با حملات موشکی احتمالی از غزه تقویت شده است.

 

نگرانی محافل صهیونیستی از  احتمال واکنش فلسطینیان به بازداشت دو اسیر


تال لیو رام روزنامه‌نگار اسرائیلی در گفتگو با روزنامه معاریو اظهار داشت که برآوردهای اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که احتمالا گروه‌های فلسطینی پس از بازداشت دو اسیر فراری از زندان جلبوع در جنین، اقدام به شلیک راکت از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی مجاور کنند و در کرانه باختری نیز درگیری‌های شدیدی به وقوع بپیوندد.

 

انتقاد تحلیلگران از ضعف ساختار امنیتی اسرائیل


امیر بوخبوط تحلیلگر نظامی پایگاه خبری واللا در گزارشی نوشت: ارتش باید توضیح دهد چگونه دو اسیر فلسطینی در حالی که تمامی سرویس‌های امنیتی اسرائیلی به حالت آماده‌باش درآمده بودند، توانستند خود را به جنین برسانند!

 

بازتاب رزمایش جدید موشکی حماس


رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که جنبش حماس در راستای تقویت توان نظامی و موشکی خود، ساعتی پیش یک موشک آزمایشی جدید به سمت آب‌های غزه شلیک کرده است.

 

بررسی مهمترین عناوین رسانه های صهیونیستی (19 سپتامبر)؛افشای ماموریت محرمانه اسرائیل در  شمال عراق در سال 2017 تقویت سیستم گنبد آهنین در اطراف غزه انتقاد تحلیلگران از ضعف ساختار امنیتی اسرائیل بازتاب رزمایش جدید موشکی حماس 2

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما