شناسهٔ خبر: 49636572 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

محمود العارضه از دلتنگی های خود گفت؛

نامه تاثربرانگیز یکی از اسرای قهرمان تونل آزادی به مادرش

محمود العارضه یکی از قهرمانان تونل آزادی که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بود، نامه ای عاشقانه خطاب به مادرش نوشته است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، محمود العارضه یکی از قهرمانان تونل آزادی که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بود، نامه ای عاشقانه خطاب به مادرش نوشته است:


متن این نامه به این شرح است:


پس از سلام و درود، مادرجان تلاش  کردم قبل از اینکه از دنیا بروی، بیایم تو را در آغوش بگیرم، اما خداوند تقدیری غیر از این برای ما مقرر نمود. شما در قلب من هستی و بهت مژده می دهم که در زمان آزادی چند روزه، انجیر، میوه کاکتوس و انار خوردم. المعروف (نوعی گیاه صحرایی) و آویشن صحرایی خوردم. پس از 25 سال محرومیت، گواوا خوردم. من یک جعبه عسل در جیبم برای هدیه به شما داشتم.


با خواهران عزیزم باسمه، ربی، ختام و سائده و همه برادرانم سلام می گویم. بسیار مشتاق دیدارشان هستم. آزادی را نفس کشیدم و دیدم که دنیا تغییر کرده اتس. من ساعت های طولانی از کوه های فلسطین بالا رفتم و از دشت های وسیع عبور کردم در حالی که می دانستم که دشت عرابه تنها قطعه کوچکی از دشت های بسیان و الناصره است.


درود می فرستم بر همه اعضای خانواده و دوستانم، درود بر خواهرزاده ام "اسینات" که جوراب هایش را پوشیدم و با آن ها کوه ها را پشت سر گذاشتم. درود بر عبدالله، هدیل، یوسف، همسر رداد و همه اعضای خانواده. ساره، رهف، غاده، محمد و همگی.. سلام ویژه به هدی که من به شدت مشتاق دیدار او هستم و همه داستان و حکایتم را برای او ارسال خواهم کرد.

 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما