شناسهٔ خبر: 49620520 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

درگیری شدید پلیس استرالیا و معترضانی که دیگر طاقت قرنطینه ندارند

ناراحتی مردم از ادامه سیاست‌های قرنطینه دولت استرالیا منجر به درگیری شدید میان معترضان و پلیس در دو شهر بزرگ این کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پلیس استرالیا امروز (شنبه) 235 نفر را در ملبورن و 32 نفر را در سیدنی به جرم درگیری با پلیس در تظاهرات ضد قرنطینه بازداشت کرد. در این تظاهرات که به درگیری شدید میان میان مردم و پلیس ختم شد چندین نیروی پلیس زخمی شدند.

پلیس ویکتوریا اعلام کرد که 6 نیروی پلیس به بیمارستان فرستاده شده اند. تصاویر ویدیویی حاکی از درگیری شدید میان پلیس و مردمی است که دیگر طاقت سیاستهای ضدقرنطینه دولت را نداشته و قصد دارند پروتکل های بهداشتی را نقض کنند.

حدود 700 نفر در این تظاهرات حضور داشتند و 2 هزار نیروی پلیس قصد داشتند مانع ورود این افراد به مرکز شهر شوند. پلیس با ایجاد ایست های بازرسی و قرار دادن موانع به دنبال جلوگیری از هرگونه ناامنی بود.

در سیدنی هم افسران ضدشورش، گشت های بزرگراه، کاراگاهان و پلیس عمومی در خیابان ها مستقر شده و مانع از تجمع گسترده معترضان شدند.

استرالیا از اواسط ماه ژوئن درگیر سویه دلتای کروناست و دو منطقه ملبورن و سیدنی و کانبرا تحت شدیدترین پروتکل های بهداشتی و قرنطینه قرار دارد.

روز شنبه 1882 مورد جدید کرونایی در این کشور شناسایی شد که اکثر آنها مربوط به سیدنی بودند.

کشور استرالیا , کرونا ,

کشور استرالیا , کرونا ,

کشور استرالیا , کرونا ,

انتهای پیام/

نظر شما