شناسهٔ خبر: 49608028 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد:

اسیران تونل آزادی در راس فهرست هرگونه قرارداد مبادله اسیران قرار خواهند داشت/ به اشغالگران درباره عواقب هرگونه حماقت علیه اردوگاه

جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدها و عواقب جنایات و اقدامات سرکوبگرانه مستمر علیه اسیران دربند خود و نیز ارتکاب هرگونه حماقت علیه مردم اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی هشدار داد..

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، در بیانیه صادره از سوی جنبش حماس،رژیم صهیونیستی مسئول کامل جان اسیران معرفی شده است. حماس تاکید کرد ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن هرگز در برابر ادامه این تجاوزات ساکت نخواهند نشست

 

حماس در این بیانیه خطاب به زندانبانان صهیونیست آورده است ملت و رزمندگان مقاومت شما را تحت پیگرد قرار خواهند داد و قطعا بهای جنایات خود را پرداخت خواهید کرد.

 

این جنبش با تمجید از قهرمانان عملیات تونل آزادی در زندان فوق امنیتی جلبوع اعلام کرد همبستگی جنبش اسیران و اتحاد آنها در مقابله با اقدامات زندانبانان صهیونیست در زندان جلبوع و دیرگ زندانها و مظاهر همبستگی مردمی با مساله اسیران و پشتیبانی گردانهای قسام و گروههای مقاومت از اسیران قهرمان بار دیگر بر وحدت ملت فلسطین و چنگ زدن آنها به حقوق و گزینه مقاومت تاکید می کند.

 

حماس خاطر نشان کرد شکستی که دشمن در عملیات تونل آزادی متحمل شد، امتداد سلسله شکستهای ساختار امنیتی و نظامی و سیاسی رژیم در برابر قهرمانی های ملت و ابتکارات مقاومت آن است و شکستهای اشغالگران ادامه خواهد یافت تا ملت ما پیروزی را با آزادی و بازگشت رقم بزند.

 

این جنبش تاکید کرد مساله اسیران در راس اولویتهای جنبش مقاومت و ملت قرار خواهد داشت و آزادی اسیران تونل آزادی بر خلاف میل اشغالگران محقق خواهد شد و آنها در راس هرگونه قرارداد مبادله اسیران قرار خواهند داشت.

 

حماس همچنین به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مردم اردوگاه جنین به عنوان کانون اصلی مقاومت در کرانه باختری هشدار داد و تاکید کرد ملت ما در پشتیبانی از مردم ما در جنین یکپارچه و متحد است.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما