شناسهٔ خبر: 49594276 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

همزمان با تهدیدهای آشکار رژیم صهیونیستی اعلام شد؛

آماده شدن اردوگاه جنین برای دفع تجاوزات احتمالی/ دهها رزمنده فلسطینی به حال آماده باش درآمدند/رزمندگان خطاب به صهیونیستها : آماده نبرد هستیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد

منابع خبری از آماده شدن رزمندگان فلسطینی در اردوگاه جنین برای دفع هرگونه تجاوز احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از شبکه الجزیره، یک رزمنده گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از حالت آماده باش در اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی خبر داد و گفت دهها رزمنده برای دفع هرگونه تجاوز رژیم اشغالگر به حال آماده باش درآمده اند.

 

بر اساس این گزاش، دهها رزمنده فلسطینی با حرکت در خیابانها و کوچه های اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری تاکید کردند برای دفع هرگونه تجاوز احتمالی رژیم اسرائیل آماده هستند. چرا که اشغالگران همچنان در جستجوی دو اسیری هستند که 10 روز پیش از زندان بسیار امنیتی جلبوع فرار کرده بودند که البته چهار اسیر دیگر پس از چند روز بار دیگر بازداشت شدند.

 

گروههای فلسطینی برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی ارتش رژیم صهیونیستی، اتاق عملیات مشترک را در اردوگاه جنین تشکیل دادند که برای اولین بار، شاخه های نظامی گروههای فتح، حماس و جهاد اسلامی در آن حضور دارند.

 

اشغالگران قدس طی روزهای جمعه و شنبه اخیر از بازداشت چهار اسیر از مجموع شش اسیری خبر دادند که توانسته بودند در عملیات تونل آزادی از زندان جلبوع خود را آزاد کنند، همه این اسیران از اهالی جنین هستند.

 

رزمندگان فلسطینی در اردوگاه جنین: برای دفع هرگونه تجاوز صهیونیستها آماده ایم

 

از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی ترکیه از داخل اردوگاه جنین با برخی از رزمندگان فلسطینی گفتگو کرد که صورتهای خود را با نقاب پوشانده بودند، یک رزمنده وابسته به گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح تاکید کرد اسرائیل هیچ زبانی جز زبان گلوله را نمی فهمد، ما برای نبرد آماده هستیم و هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد.

 

یک رزمنده دیگر از گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی گفت آماده باش عمومی در اردوگاه جنین اعلام شده و دهها رزمنده برای دفع هرگونه تجاوز ارتش رژیم اسرائیل آماده اند.

 

وی افزود رزمندگان جوانان 20 تا 30 ساله و از خانواده های مبارزان هستند که برخی از آنها پدر یا برادرشان شهید و یا اسیر شده اند، رزمندگان از مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی خود را به اردوگاه جنین رسانده و برای هر نبردی آماده هستند.

 

ادامه راهپیمایی های ضد صهیونیستی

 

در پی بازداشت چهار اسیر از مجموع شش اسیر فلسطینی عملیات قهرمانانه تونل آزادی در زندان جلبوع، راهپیمایی ها و تجمعات مردمی در مناطق مختلف همچنان ادامه دارد به طوری که مردم اردوگاه جنین با برگزاری راهپیمایی مجدد، به سمت ایست نظامی الجلمه در نزدیکی جنین، سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

 

خبرگزاری آناتولی گزارش داد نظامیان رژیم اسرائیل با گلوله جنگی، جوانان اردوگاه جنین را هدف قرار دادند.

 

پیش از فرار شش اسیر فلسطینی، نظامیان صهیونیست، چهار مبارز فلسطینی را با حمله به اردوگاه جنین در روز شانزدهم آگوست گذشته به شهادت رساندند و از آن زمان، اردوگاه همچنان شاهد حالت خشم و آماده باش برای دفع هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران است.

 

این در حالی است که آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تهدید به تجاوز نظامی به جنین یا نوار غزه کرد.وی در گفتگو با کانال دوازدهم تلویزیون رژیم اسرائیل مدعی شد طرحها(تجاوز نظامی) آماده است و در صورت تکرار حوادث، در صورتی که نیاز پیدا کنیم، دست به عملیات نظامی خواهیم زد.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما