شناسهٔ خبر: 49590951 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی والیبال ایران: یک سر و گردن بالاتر از کره جنوبی بودیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شاگردان من یک سر و گردن بالاتر از تیم کره جنوبی بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز(پنجشنبه) با پیروزی سه بر صفر مقابل کره جنوبی، صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را قطعی کرد.

بهروز عطایی پس از پیروزی شاگردانش مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: به مراتب بهتر از حریف بودیم و عملکرد این تیم تهدیدی برای ایران به حساب نمی‌آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: با آگاهی به این موضوع با تمام قوا در زمین بازی کردیم. آمادگی خود را در جریان بازی حفظ کردیم و عملکردمان را ارتقا دادیم و درنهایت خوشحالم که قاطعانه پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش هر روز بهتر می‌شوند، تصریح کرد: در روزهای آینده بازی‌های دشواری داریم. تا کنون عملکرد قابل دفاعی داشتیم و امیدوارم به اهدافمان برسیم تا مردم هم خوشحال شوند.

ایران با ۲ برد و ۶ امتیاز در رده نخست گروه خود در مرحله دوم قرار گرفته است. نتیجه بازی ایران و پاکستان در مرحله اول، در این مرحله هم محاسبه می‌شود. شاگردان عطایی فردا از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به مصاف چین تایپه می‌روند. صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده است و مسابقه فردا، برای تعیین تیم نخست گروه و شناسایی حریف ایران در مرحله بعد اهمیت دارد.

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال برگزاری است. ۲ تیم برتر این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را کسب می‌کنند.

در ۲۰ دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا، ایران سه طلا، ۲ نقره و یک برنز به دست آورده بود و پس از ژاپن، کره جنوبی و چین چهارمین تیم پرافتخار قاره کهن محسوب می‌شود.

برنامه و نتایج مسابقات تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا

مرحله اول

ایران ۳ - هنگ‌کنگ صفر (۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۱۹)

ایران ۳ - تایلند صفر (۲۵-۱۷ / ۲۵-۱۲ / ۲۵-۱۸)

ایران ۳ - پاکستان صفر (۲۵-۲۰ / ۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۵)

مرحله دوم

ایران ۳ - کره جنوبی صفر (۲۵-۱۹ / ۲۵-۱۸ / ۲۵-۲۰)

جمعه ۲۶ شهریور، ساعت ۱۰:۳۰،‌ ایران - چین تایپه

نظر شما